John Het is toch niet meer dan logisch dat men een aparte routing wil hebben voor bezoekers van het hotel. De normale parkeerplaats is voor daggasten, de resort gasten hebben een eigen weg en eigen parkeerplaats.
Ik geloof echt niet dat er geen andere mogelijkheid was. Het lijkt veel knutselwerk de laatste tijd om toch maar dat oh zo belangrijke hotel te faciliteren. Was er bijvoorbeeld geen mogelijkheid om een aparte baan te voorzien voor hotelgasten meteen links wanneer je het parkeerterrein oprijdt?
Zo'n tunnel lijkt gewoon bizar veel kosten en overlast opleveren (oké enkel nu maar het sleept lang aan).
Jeroen_uit_tilburg je kunt moeilijk zeggen tegen mensen die dadelijk betalen voor zn luxe hotel: hey zet je auto daar neer en dan mag je nu nog even 20 minuten lopen naar het hotel met al je spullen.
Je kan toch prima de hotelgasten op het huidige parkeerterrein rechts van het Huys laten parkeren? Dat is dan hooguit 3 minuten stappen naar ingang hotel.
Loekiloeki Bij het overnachten in een wat duurder hotel wordt je al als VIP gezien. De Efteling maakt een hoop los bij mensen, maar overdrijven is natuurlijk ook een vak he. Misschien moeten we eens wat minder op andere focussen en gewoon lekker ons eigen ding doen. Daar zijn we al druk genoeg mee. 🙂
Er is niets mis met de term VIP hoor, vreemd dat je het zo opvat. Ik vind die tunnel gewoon een erg grote ingreep voor iets wat mij niet onoverkomelijk lijkt (enkele minuten stappen naar je hotel). De laatste zinnen van je comment vind ik dooddoeners. Als we over niets meer kritisch nadenken, kunnen we het forum opdoeken.