Japio Al trekt het land me an sich gewoon nog niet zo, het wordt wel een steeds interessantere toeristenbestemming.
Politics aside.. Het land heeft toeristisch gezien inderdaad relatief weinig te bieden wat je niet ook in Qatar of de VAE kunt zien. (Medina zou ik echter zeker niet overslaan) Desalniettemin zijn er nog wel wat interessante plekjes "off the beaten path" als je dat interessant vind.
Echter zonder dan: Er vallen genoeg credits te scoren. Dus op zich zou het zich ook lonen voor gewoon een credit-tripje zonder verder in te duiken op sightseeing en dergelijke. Al ga je dan wel vooral om je counter op te krikken, want iets speciaals ga je er niet vinden.
Ik verwacht ook niet dat Six Flags straks lange wachttijden zal hebben. De mensen in de omgeving zijn zulke grote thrills niet gewend. Je zit dit toch ook wel terug in sommige andere landen zoals bijv. Taiwan. Waar een Top-Baan als Gravity Max amper volk trekt, maar ook de wat simpelere thrills (zoals een standaard impulse coaster) zijn daar gewoon een stap te ver voor het publiek. In het specifieke geval van Taiwan denk ik dat dit met name komt omdat een tussen-klasse coaster ontbreekt. Je hebt de Top Thrills (Screaming Condor, Gravity Max, Big Air en zelfs een SLC) en dan de klasse er onder zit je op het niveau van Vekoma Rollerskaters. Enkele Family Thrills zouden dat gat kunnen overbruggen.
Ik vraag me af of hier niet dezelfde fout gemaakt word. Six Flags heeft dan weliswaar behoorlijk wat te bieden, maar ook daar is er toch wel een behoorlijk gat tussen de Mack Watercoaster/Spike Coaster naar de klasse Tilt Coaster en World-Record-Breaker to. Misschien dat die Woodie er nog een beetje tussen gaat zitten?? Moeilijk in te schatten.