Prima layout voor een familiebaan hopelijk wordt de natuur onder de baan ook mooi aangelegd.
Phoenix Rising, nieuwe achtbaan voor Busch Gardens Tampa in 2024
De eerste trackdelen zijn een paar dagen geleden aangekomen
Schunnige woordspeling om te laten zien dat een stuk rails al op z’n plek staat
De lifthill, het station en de eindremmen staan overeind
De eerste geanimeerde POV is online verschenen.
Nadat Vekoma spiekte bij B&M met de SLC, heeft B&M duidelijk heel goed gekeken naar de suspended family coasters van Vekoma. Amai!
TuttiFrutti Ja, maar wel beetje lay-out waar je van zegt "dit had geen B&M hoeven te zijn." Prima ding, vast botersoepel ook, en de zoveelste B&M in een collectie van uitstekende B&M's, maar misschien ook overbodig.
Ik roep bij slechtere parken altijd "Ik kom pas terug als er een B&M staat", want meestal kunnen ze die toch niet bouwen. Maar als B&M dit gaat aanbieden....
Jules Prima ding, vast botersoepel ook,
Met de huidige schokken die banen als Iron Menace zijn rijders uitdeelt, begin ik mij af te vragen of B&M nog wel de Rolls Royce is onder de achtbaan bouwers. Nemesis die trilt, Iron Menace die tikken uitdeelt, Fury 325 met zijn scheur, allemaal voorbeelden van recentere achtbanen die bijzondere symptomen laten zien.
Deze foto uit het Instagram verhaal van Coasterstudios vond ik ook wel het delen waard!
Hmmm, zou Phoenix Rising echt Swinging worden ipv gewoon family inverted?
De beugels zijn namelijk anders dan bij de 2 andere Chinese banen.
Er staat letterlijk in de tweet die je post: "We now have confirmation from the Design & Engineering team".
Dus om antwoord te geven op je vraag:
The_Bullgod Hmmm, zou Phoenix Rising echt Swinging worden ipv gewoon family inverted?
Ja
Nog een paar bouwfoto's voor de liefhebber. Er wordt vooral hard gewerkt aan het station op dit moment.
Phoenix Rising lijkt op het punt te staan om te beginnen met haar 1e testritten.
- Bijgewerkt
Als ik die trein bekijk, zie ik niets wat hier aan kan swingen... ondanks eerdere berichtgeving vanuit officiële kanalen geloof ik er geen drol van dat dit swinging karretjes zijn. Ik zie zelfs geen flex-mogelijkheid zoals we die van Vekoma kennen.