Gisterenavond was ik op het evenement aanwezig en was erg benieuwd naar dit nieuwe huis. Het is heel mooi gemaakt en het ziet er piekfijn uit. Wel heb ik het gevoel dat ik door het huis heen ben gejaagd waardoor ik waarschijnlijk ook dingen heb gemist, dat is jammer. Misschien kwam dit omdat in ons groepje ook een stelletje mee liep waarvan de vrouw werkelijk doodsbang was. Ze was helemaal in paniek, stond hard te huilen enz. Eerst dacht ik nog dat het stelletje bij de scare actors hoorde en hun best deden om ons als het ware mee te slepen in haar angst. Maar helaas voor haar was dat niet het geval.
Dat met de lampjes op de helmen is natuurlijk wel erg tof! Maar om te zeggen dat het een eng huis is? Nee, die indruk heeft het op mij niet gemaakt; al denkt de eerdergenoemde vrouw daar waarschijnlijk anders over.. 😉
De lift beweegt niet. Ze verplaatsen simpelweg een paar wandjes waardoor je, oa door de veranderde looprichting, de indruk krijgt dat je ergens anders bent. Kijk maar eens goed op de plattegrond 🙂