remier Ik ben er ook bij @Marvin betaald maar zonder forumnaam, komt van de Rabobank af, eindigt op 897705
Marvin Emile Eigenlijk was de inschrijving al gesloten. Maar aangezien de entree zelf geregeld dient te worden en de badges nog niet geprint zijn kun je nog mee op de lijst 🥳 Maar bij deze is de inschrijving dan wel echt gesloten 😉 Leuk groepje hebben we zo bij elkaar! Dat wordt een toffe dag!
ReneS Leuk om die zaterdag weer wat bekende gezichten te gaan zien. Ik zal voor media opnames aanwezig zijn. No hard feelings als ik niet terug zwaai of groet please 🤣 veel plezier iedereen!
elmarwouters Dennis Ja joh, ik ga ook wel mee. Ik was wel te laat met inschrijven! Altijd leuk om @Marvin nog aan het werk te zetten haha
Scoobyboogie Morgen om 20.00 gaan wij (Frank, Wes, Thomas, Dirk, Jori, Michiel en ik) Now you’re mine doen. Als meer mensen willen aansluiten zijn die natuurlijk van harte welkom! Altijd leuk met een groep!
Frank Scoobyboogie Leuk idee! Misschien ook leuk om gedurende de dag nog een keer samen te komen. Rond de klok van 15:00 uur op de Pumpkin Farm met z'n alle een drankje doen ofzo? Een mooi moment om de groep weer bij elkaar te krijgen.
Marvin Frank Misschien ook leuk om gedurende de dag nog een keer samen te komen. Yes dat is het plan! Ik update ook het programma in de openingspost even. Het idee is om om 16:30 gezamenlijk het Cirque gebied in te gaan en daar een PPC wedstrijdje Mad Mill te doen. Daarna kan wie wil dan meteen een hapje eten scoren bij de food trucks voor het avond programma begint. Om 22:45 zien we elkaar dan weer bij het vuurwerk wat we in Port Laguna willen kijken tegenover Solaris ongeveer. Frederik Ik moet helaas last-minute afzeggen, maar veel plezier morgen! Ah jammer! Fijn dat je het even laat weten!