Het zomerseizoen is helaas ten einde gekomen, maar dat betekent niet dat het pretparkseizoen van 2023 al voorbij is! Het tweede hoogseizoen staat namelijk alweer bijna voor de deur: Halloween! En ook dat gaan we natuurlijk beleven met Pretpark.club.

Daarom organiseren we op zaterdag 7 oktober een meet-up in Toverland, waar we ons kunnen verheugen op een griezelige dag! 🎃

Het programma

We hebben tijdens deze dag geen heel strak georganiseerd programma, het doel is vooral om een leuke dag in Toverland te hebben met zijn allen. Deel dan ook vooral je plannen met betrekking tot het bezoeken van de spookhuizen in dit topic zodat anderen kunnen aanhaken!

Voorlopig ziet de planning er dus als volgt uit:
09:30 - 10:00 verzamelen voor de ingang van Toverland
10:00 - 16:30 vrij park bezoek
16:30 - 17:00 gezamenlijk bezoek aan het Cirque gebied met een PPC wedstrijdje Mad Mill (gezamenlijk de rij in)
17:00 - 22:45 vrij park bezoek
22:45 - 23:00 om de dag af te sluiten kijken we gezamenlijk de vuurwerkshow. Ergens tegenover of in de buurt van Solaris gaan we staan.

Kosten

Aangezien we geen uitgebreid programma hebben bieden we deze meet-up exclusief entree aan. Je dient dus zelf voor een geldig entree bewijs te zorgen voor deze dag alsook voor eventuele toegang tot de spookhuizen. Wel vragen we €3,- voor deelname aan deze meet-up. Daarvoor krijg je van ons een mooie badge + keycord zodat we elkaar kunnen herkennen tijdens de meet-up.

Ik wil mee!

Tof! Laat dat dan in dit topic weten door middel van een reactie. Vervolgens maak je het bedrag voor deelname naar ons over onder vermelding van je forumnaam.

Wil je betalen met iDeal dan kun je dat doen via de volgende link: https://bunq.me/pretparkclubToverland. Heb je geen iDeal mogelijkheid, maak het dan alsjeblieft handmatig over naar: NL70 BUNQ 2060 5106 35 t.n.v. Stichting Pretpark.club.
Dit i.v.m. extra kosten die in rekening wordt gebracht bij ons wanneer je de link gebruikt en voor een creditcard betaling.

Je inschrijving en betaling moet uiterlijk zondag 24 september bij ons binnen zijn!

Wie gaan er mee?

1. @Marvin - Betaald
  2. @John - Betaald
  3. James - introducé @John - Betaald
  4. @Frank - Betaald
  5. @Wes - Betaald
  6. @Susanne - Betaald
  7. @Martin - Betaald
  8. @Dennis. Betaald
  9. @Kim - Betaald
  10. @Werner - Betaald
  11. @Marlies2410 - Betaald
  12. @Floorinsu - Betaald
  13. @Thomas - Betaald
  14. @Yolande - Betaald
  15. @Remko - Betaald
  16. @Scoobyboogie - Betaald
  17. @cyberdalton - Betaald
  18. @Tobytrent - Betaald
  19. @Price - Betaald
  20. @Frederik - Betaald
  21. @voele - Betaald
  22. @Ivetje - Betaald
  23. Noor, introducé @Ivetje - Betaald
  24. @mitchellkunst - Betaald
  25. @Marita - Betaald
  26. @remier - Betaald
  27. @Maik - Betaald
  28. @Miesje - Betaald
  29. Milou - introducé @Maik - Betaald
  30. @Emile - Betaald
  31. @elmarwouters - Betaald
    Marvin heeft deze discussie vastgezet.

Leuk daar ben ik boe(bij)! 👻😜

Ik sla dit jaar helaas over. Hoewel Toverland mn favoriete park is, en zeker rond Halloween, kan ik de tijd én het geld beter aan de verbouwing besteden. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen! Heel veel plezier gewenst in elk geval!

Ik overweeg de fear pass te bestellen. Ik heb de fear pass besteld. Geen wachtrijen en tijdsloten, wel zo makkelijk en er blijft meer tijd over voor andere dingen. Wie nog meer?

Ik ben er ook bij!

Martin Ik heb de fear pass besteld. Geen wachtrijen en tijdsloten, wel zo makkelijk en er blijft meer tijd over voor andere dingen. Wie nog meer?

Yes, ik heb er ook een.

Zijn er mensen die ook spookhuizen gaan doen? @Werner @Floorinsu en ik hebben een FearPass besteld (Alle spookhuizen zonder te wachten). Andere mensen die hier bij aansluiten? Of willen mensen op een vast moment 1 of 2 huizen doen?

Ik wacht nog even af of ik m’n zoontje meeneem of niet. Als ik hem meeneem zijn we rond het avondeten weer weg. Hij is 3 en het avondprogramma is daar nog wat extreem voor 😂

Als hij niet nee gaat wil ik wel 1 of 2 spookhuizen doen.