Niek Ik sla dit jaar helaas over. Hoewel Toverland mn favoriete park is, en zeker rond Halloween, kan ik de tijd én het geld beter aan de verbouwing besteden. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen! Heel veel plezier gewenst in elk geval!
Martin Ik overweeg de fear pass te bestellen. Ik heb de fear pass besteld. Geen wachtrijen en tijdsloten, wel zo makkelijk en er blijft meer tijd over voor andere dingen. Wie nog meer?
Yolande Ik ben er ook bij! Martin Ik heb de fear pass besteld. Geen wachtrijen en tijdsloten, wel zo makkelijk en er blijft meer tijd over voor andere dingen. Wie nog meer? Yes, ik heb er ook een.
Dennis Zijn er mensen die ook spookhuizen gaan doen? @Werner @Floorinsu en ik hebben een FearPass besteld (Alle spookhuizen zonder te wachten). Andere mensen die hier bij aansluiten? Of willen mensen op een vast moment 1 of 2 huizen doen?
elmarwouters Dennis Ja joh, ik ga ook wel mee. Ik was wel te laat met inschrijven! Altijd leuk om @Marvin nog aan het werk te zetten haha
John Ik wacht nog even af of ik m’n zoontje meeneem of niet. Als ik hem meeneem zijn we rond het avondeten weer weg. Hij is 3 en het avondprogramma is daar nog wat extreem voor 😂 Als hij niet nee gaat wil ik wel 1 of 2 spookhuizen doen.