Steven Ik ben nooit in Animal Kingdom geweest, maar naar mijn idee heeft dit park eerder meer attracties nodig dan dat er eerst een gesloten word om te vervangen.
Ik ben er in 2018 geweest en helemaal met je eens. Hoewel dit park duidelijk meer compleet is dan Epcot en de Studio's, voelt het nog steeds aan alsof het niet helemaal af is. Vooral omdat er simpelweg wat kwantiteit ontbreekt.
Dat gezegd hebbende: Die hoek was wel écht schandalig. Het niveau was niet veel beter dan je gemiddelde Nickland in andere parken, dus op zich vind ik het ook wel helemaal prima dat ze hier in zetten op meer kwaliteit.
Erik Het is voor het grootste deel een safari park.
Hoewel de safari mooi is aangelegd is deze niet enorm groot. De Safaririt in AK duurt grofweg een half uur. Bij parken als West Midland Safari Park of Serengeti Park duurt de safari een uur (Als je met de bus van het park gaat, zoals je dat ook in AK zou doen. Met de auto kun je er soms zelfs 2u voor nodig hebben).
Ook qua losse dieren kijken heeft een park als Serengeti park beduidend meer te bieden. Uiteindelijk was ik bij AK op een dag wel rond, terwijl ik bij mijn laatste bezoek aan Serengeti met één dag nog behoorlijk veel niet gezien/gedaan had. (naar schatting anderhalf tot 2 dagen nodig). Daarbij was het in beide park vrij rustig bij mijn bezoek. In Disney wellicht iets drukker.