Indiana Jones komt ipv de attractie Dinosaur. Die staat eigenlijk los van de kermis en eigenlijk is dat stuk helemaal niet zo slecht. Dat gaat dan meer over Dino-Rama. Ik heb dat zelf eigenlijk ook pas veel later een keer gelezen, maar die kermis is gethemed naar een roadside attractie, die je ook veel ziet langs bv Route 66. In het gebied dat dan bekend staat waar de meeste fossielen gevonden zijn. Als je dan naar die roadside attractions kijkt, snap je misschien ook beter waarom het er zo uit ziet. Neemt niet weg dat dit thema alles behalve Disney uitstraalt en dat het goed is dat het nu een ander thema krijgt.
Ik deel overigens niet de mening dat je niet zoveel aan Dinosaur gaat missen als je Indiana Jones al eens gedaan hebt. Er zijn wel herkenpunten met name in het begin en het einde, maar het thema en de sfeer maken voor mij in ieder geval genoeg verschil. En hoewel ik het jammer vind dat een unieke attractie, die wat mij betreft nog steeds een must do is, gaat verdwijnen, snap ik de aanpassing naar Indiana Jones wel aangezien dat beter in het Tropical America thema past.