Hoewel ik het niet helemaal eens ben met het verhaal van @Piet_Verdriet, wil ik toch wel even zeggen dat het personeel bij 't Poffertje wel vaker onbeschofd, ronduit gemeen en ontzettend gastonvriendelijk is. Begin deze maand wilden wij er ook gaan eten. Er stond geen personeel bij de deur en na even wachten besloten we naar binnen te lopen. Er kwam meteen een man op ons af en schold ons nog net niet uit en zei dat we bij zijn (denkbeeldige?) collega moesten wachten. Toen ik zei dat ze er niet stond en er geen bord stond met informatie bij de deur, kreeg ik enkel de sneer "o, dan zal ze wel even ergens anders mee bezig zijn geweest". Toen we eenmaal zaten, vroeg ik maar op een andere ober omdat ik de ontzettend vervelende, chagrijnige blik van die man niet aan kon zien. Daarna was alles goed, maar het siert de Efteling wel om eens kritisch naar het personeel bij 't Poffertje te kijken!
En hoe moeilijk is het om een paar porties poffertjes in een kartonnen omhulsel (of als de gast zelf aangeeft een kindermenu met plastic bordje ook te accepteren) mee te geven?! Denk eens mee met de gast in plaats van stug "nee" te sneren. Wij vermijden na onze ervaring voorlopig ook 't Poffertje. Bij Pinokkio's en Polles Keuken word je tenminste wél vriendelijk geholpen.