wonderifi Je kan hier natuurlijk eindeloos over klagen en doorgaan of je kan het ook allemaal loslaten en kijken naar wat wel goed gaat.
Dus precies wat jij nu ook niet doet terwijl ik het zoveel mogelijk neutraal heb proberen te houden. En als fan "klaag" ik omdat ik beter wil zien dat hier misschien nu nog wat aangedaan kan worden of met een volgend project aan gedacht zou kunnen worden. Bereikt het ooit de mensen die de projecten doen? Waarschijnlijk niet maar iedereen heeft een mening en de meeste willen dit ook laten weten.
Edit: Las nog even weer je tekst opnieuw dit zei jij ook als soort van, de twee zinnen voor deze regel mag je negeren
Uiteindelijk loop ik er vast nog met plezier doorheen maar ik ben ook kritisch op dingen die naar mijn mening niet kloppen. Dat doe ik overal en vind ik ergens ook wel leuk om te kijken wat fout is en dan of het beter kan en hoe. Nou had mijn mening van net dat natuurlijk niet in de tekst verwerkt.
ik neem een enkele foto (met de rest van wat ik heb gezien in het achterhoofd).
Het ziet er goed uit als een geheel. Alle rotsen direct rond de Tirol Wasserbahn lijken heel goed gelukt. Ook ziet die adventure trail er wel goed uit, Misschien nog iets meer groen maar dat kan nog zeker, een paar dingen is natuurlijk nog niet af maar dit zie ik nu en daarop beoordeel ik het (behalve die grijze wand achteraan die nog ingeschaduwd moet worden).
Dan aan de rechterkant waar de Alpenexpress doorgaat is het van de muren naar het plafond wel redelijk vierkant. Op deze foto ziet het er nog geeneens echt onnatuurlijk, met andere kreeg ik wel dat idee en had ik eigenlijk gehoopt dat het plafond iets anders kon worden toegepast door bijvoorbeeld iets meer een ronding of stapsgewijs dat het niet zon platte plaat is. Want als je iets hoger gaat met het plafond blijf je uit het vrijeruimteprofiel en het lijkt alsof er op de meeste plaatsten minstens een meter rotsen zit voordat wat anders gebeurt. Zal vast wel ergens de adventure trail heel dicht over zon plafond gaan maar die had iets verplaatst kunnen worden.
foto van Michael Mack.
Maar zoals ik zei mijn volledige mening komt wel ergens na de zomer wanneer ik zelf er ben maar dat duurt helaas nog wel een paar maand.