mitchellkunst Ik ben zelf 1.94, woog 125KG en was overal stevig,

Als je genoeg lengte voor je gewicht hebt dan is het beter verdeeld.

Njit Ja dat klopt inderdaad, nou kwam ik alleen best wat lengte te kort voor m'n gewicht dus ik was echt te stevig toen. In een attractie is het vaak de combinatie van lang en stevig zijn die het lastig maakt.

Alles is afhankelijk van lichaamsvorm. Wat @John schrijft kan ik alleen maar onderschrijven. En ik hoop dat je het durft om het toch te proberen, het is zonde als het wel past en je daarom de ritten mist.

Hebben die big-boy-seats geen dubbele riem/gesp-sluiting ?

Veje Jawel, waarmee de beugel wat wijder open kan staan. Dit rode riempje op de foto zal ongetwijfeld dezelfde afstand van de beugel afdwingen.

Veje
      Ja dat klopt. Zo ziet dat er dan uit (voorbeeld is Floorless van B&M)

Bron :

Fenix heeft een enkele, langere riem op de XL seats.

MisterW Fenix heeft een enkele, langere riem op de XL seats.

Oh, OK, bedankt voor je informatie. Duidelijk en helder.
        Ik dacht dat XL seats bij B&M altijd met dubbele riempjes waren.

5 maanden later

Hallo! Ik ga binnenkort naar Toverland en wil graag meer weten over de tuigjes Ik heb kunnen rijden met de New-Gen van Intamin zoals Taron, Toutatis of BGCE (met wat hulp van de assistent op sommige reizen die niet goed wilden afsluiten), FLY van Vekoma en de B&M met de dubbele gordelstoel In de woodies was de enige die mij problemen gaf Tonerre De Zeus aan de linkerkant; Rechts sloot het harnas zonder problemen. Denk je dat hij problemen heeft in Toverland? Bij voorbaat bedankt!

• John heeft hierop gereageerd.

Coasterfan hoe lang ben je?
          Zoals ik het nu hoor moet het bijna allemaal lukken. Ik verwacht alleen dat als je 190cm+ bent dat Booster Bike een issue kan zijn.

John boasterbike kun je met 1m97 ook nog wel doen. Beetje vouwen en meten 😎

Coasterfan ik ben dezelfde lengte en pas er in. Maar als je wat steviger bent kan het zijn dat de beugel niet dichtgaat.
            Helaas kom je daar alleen achter door het te proberen