mitchellkunst Ik ben zelf 1.94, woog 125KG en was overal stevig,
Als je genoeg lengte voor je gewicht hebt dan is het beter verdeeld.
mitchellkunst Ik ben zelf 1.94, woog 125KG en was overal stevig,
Als je genoeg lengte voor je gewicht hebt dan is het beter verdeeld.
Njit Ja dat klopt inderdaad, nou kwam ik alleen best wat lengte te kort voor m'n gewicht dus ik was echt te stevig toen. In een attractie is het vaak de combinatie van lang en stevig zijn die het lastig maakt.
Bij Fenix staat bij het begin van de wachtrij een "test-seat"daar kan je alvorens je in de wachtrij gaat staan even proberen of je de beugel gesloten kan krijgen. Als je daar het riempje niet in de gesp kan krijgen, dan zal het niet gaan passen.
Bron : https://barrierefreie-welt.de/wp-content/uploads/2022/04/
Hebben die big-boy-seats geen dubbele riem/gesp-sluiting ?
Fenix heeft een enkele, langere riem op de XL seats.
Hallo! Ik ga binnenkort naar Toverland en wil graag meer weten over de tuigjes Ik heb kunnen rijden met de New-Gen van Intamin zoals Taron, Toutatis of BGCE (met wat hulp van de assistent op sommige reizen die niet goed wilden afsluiten), FLY van Vekoma en de B&M met de dubbele gordelstoel In de woodies was de enige die mij problemen gaf Tonerre De Zeus aan de linkerkant; Rechts sloot het harnas zonder problemen. Denk je dat hij problemen heeft in Toverland? Bij voorbaat bedankt!
Coasterfan hoe lang ben je?
Zoals ik het nu hoor moet het bijna allemaal lukken. Ik verwacht alleen dat als je 190cm+ bent dat Booster Bike een issue kan zijn.
John Ik ben 1,87-189
Coasterfan ik ben dezelfde lengte en pas er in. Maar als je wat steviger bent kan het zijn dat de beugel niet dichtgaat.
Helaas kom je daar alleen achter door het te proberen