Michael Misschien zondag toch proberen een pin te scoren! Vind die wel erg tof en een collectors itempje. Zouden ze na de sloop ook oude stukjes Bob gaan verkopen?
Cassie @Michael Aquaslide Ik hoop er stiekem toch wel op dat ze iets van de Bob verkopen, schildjes van de oude baan bijvoorbeeld. 😁 Al denk ik dat de Efteling na de run op de Python moeren hier misschien terughoudender mee zal zijn.
Marvin Cassie Ik zou eerder zorgen voor een grotere oplage dan terughoudend zijn, er valt genoeg geld aan te verdienen dat bleek wel bij de Python.
Lin https://www.looopings.nl/weblog/12853/Exclusieve-Efteling-pin-binnen-drie-kwartier-uitverkocht-Te-triest-voor-woorden.html Lekker bezig Efteling. Geen verkooplimiet, dan krijg je dit..
Lin Aquaslide natuurlijk, op = op. Maar als je vervolgens krijgt dat mensen 50 pins kopen en die op marktplaats zetten vind ik dat de Efteling daar best een limiet op had mogen zetten. Dan is 2 pp gewoon goed toch?
Dennis Aquaslide yes wij waren vroeg in het park. Maar tot twee keer toe net te laat.... Zowel bij de kraam als loetiek. Maar dit soort taferelen is wel erg. Moet Efteling gewoon nu aankondigen er komen er nog 5000 aan. Is die persoon z'n investering gelijk niets meer waard.
Eftelflags Ik heb Coen Bertens hier over gesproken en hij schrok er zelf ook van. Gaat stevig worden geëvalueerd en de opkopers zijn al bekend. Gaat niet meer gebeuren in de toekomst!
Dennis Eftelflags mooi, alleen helaas wel te laat! Want de rest van de mensen hebben er niets meer aan.
Niek Oei oei oei, hoewel ik snap dat deze situatie mogelijk is, had het niet mogelijk mogen zijn. Foutje van de Efteling, dit moet Efteling ook weer herstellen. (Hier overigens geen enkele pin in huis, ikzelf zie er de toegevoegde waar niet van in.)
Marvin Bizar dat ze dit opnieuw hebben laten gebeuren. Als ze gewoon 5000 van die dingen uitbrengen is het nog steeds een exclusief iets voor op de dag zelf maar kan ook iedereen die er graag eentje wil eentje kopen. Bijkomend voordeel is dan dat de opbrengst daarvan naar de Efteling gaat in plaats van naar de opkopers. Als ik de Efteling was zou ik snel aangekondigd hebben dat er de komende week nog 4000 extra beschikbaar komen en die opkopers lekker laten zitten met hun 50 pins.
Dennis Marvin ik lees nu op sommige efteling fb groepen dat die kans van 4000 pins erg groot is... Maar dan zullen we het wel snel horen... Jammer voor die mensen die even 250 euro aan pins uit hebben gegeven om ze met winst te verkopen 😂
Dream_wizard Zou het een heerlijke streek vinden van de Efteling, hop weg winst voor die geldwolven die ze verkopen op marktplaats.