Niek Marvin Het T-shirt is geschikt voor mannen en vrouwen. Hahahaha, ja als je de mouwtjes oprolt en geen waarde hecht aan het gebrek aan taillering, dan is dit shirt overduidelijk ook geschikt voor dames π€£
Lin Niek π π Het is ook echt zΓ³ obvious hoe ze probeert te verhullen hoe het shirt echt valt. Zullen er ook nog spelden achterop zitten, net als bij paspoppen? π
Erik Leuk dat ze toch nog met souvenirs komen. Helaas heb ik niets met pins en vind ik het shirt niet echt mooi. π
Aquaslide Lin ja, denk het welπ Wat ik overigens wel erg mooi vindt is dat men het oude Bob logo gebruikt. π
Piet_Verdriet Typisch weer zoβn product wat over een paar jaar verdriedubbeld (of meer) in waarde. Ik ga er een kopen π
Dennis Ik vind de Pin voor de verandering weer eens erg moei. Laatste tijd was het totaal niet mijn smaak. maar ga nu niet hiervoor naar het park rennen...
Michael Misschien zondag toch proberen een pin te scoren! Vind die wel erg tof en een collectors itempje. Zouden ze na de sloop ook oude stukjes Bob gaan verkopen?
Cassie @Michael Aquaslide Ik hoop er stiekem toch wel op dat ze iets van de Bob verkopen, schildjes van de oude baan bijvoorbeeld. π Al denk ik dat de Efteling na de run op de Python moeren hier misschien terughoudender mee zal zijn.
Marvin Cassie Ik zou eerder zorgen voor een grotere oplage dan terughoudend zijn, er valt genoeg geld aan te verdienen dat bleek wel bij de Python.
Lin https://www.looopings.nl/weblog/12853/Exclusieve-Efteling-pin-binnen-drie-kwartier-uitverkocht-Te-triest-voor-woorden.html Lekker bezig Efteling. Geen verkooplimiet, dan krijg je dit..
Lin Aquaslide natuurlijk, op = op. Maar als je vervolgens krijgt dat mensen 50 pins kopen en die op marktplaats zetten vind ik dat de Efteling daar best een limiet op had mogen zetten. Dan is 2 pp gewoon goed toch?
Dennis Aquaslide yes wij waren vroeg in het park. Maar tot twee keer toe net te laat.... Zowel bij de kraam als loetiek. Maar dit soort taferelen is wel erg. Moet Efteling gewoon nu aankondigen er komen er nog 5000 aan. Is die persoon z'n investering gelijk niets meer waard.