kom ik even aan met mijn ideeën.
we zijn het denk ik allemaal wel eens dat het smalle tunneltje aan de rechterkant niet echt een geweldige entree is voor deze attractie, en dat de veestal aan de rechterkant van de wachtrij er ook niet uitziet, terwijl er eigenlijk een prima gevel is die nu als ''uitgang'' gebruikt wordt.
Stel je zou het eiland als wachtrij willen gebruiken. hoe zou je die om gaan leggen? waar stap je de rij in? Links van het gebouw (met de bruggen naar het stuk waar je met de boten de tunnel uitkomt?) en dan de grote brug over de karpervijver weghalen, zodat je in plaats daarvan een return maakt naar het station? dan heb je het hele plein voor de pirana als plein over, en blijft de uitgang gewoon de uitgang, en kan dat kleine lelijke bij-tunneltje gewoon gesloopt worden.
Of andersom? dat je rechts ergens de wachtrij in gaat, met een nieuwe brug over de piraña heen, en dat je via links dus weer het gebouw in komt wat nu uitgang is, en de huidige ingang als uitgang gebruiken? (dat is denk ik wel het mooiste)
Probleem is wel, dat je het hele pad aan de achterkant van jedd/piraña daarmee eigenlijk volledig nutteloos maakt. Tenzij je de vijver daar gaat dempen en er een attractie gaat plaatsen die met de rug tegen de nieuwe rotsen van de piraña aan komt te staan.
Dus ik zie dat niet gauw gebeuren, ik denk dat het beter is om de bestaan de rij te behouden, het tunneltje etc wat beter te themen (wellicht maak een mooie grot entrance naar het station ofzo?) en haal eventueel 1 zigzag uit de rij, en laat de rij een meandering maken naar de misplaatste poort bij M&M.