Van mij mag het wel een plein blijven, maar bijvoorbeeld met groen tussen die kronkelzitplekken die er nu staan. Een beetje laag tot gemiddeld hoog groen erbij is niet verkeerd.
Wat mij voornamelijk stoort in de huidige situatie is hoe rommelig dat extra stuk wachtrij oogt in combinatie met plaatsing van het standaard attractie-infobord en het 'ingang van wachtrij'-bord. Dat kan gemakkelijk minder rommelig worden.
Ik ben wel voor opwaarderen van de toegang tot het gebouw, tussen dat huisje en de daadwerkelijke opening van het gebouw. Dat is nu wel wat nikserig en lichtelijk claustrofobie-opwekkend.
Het omdraaien van de in- en uitgang is uiteindelijk toch niet wenselijk, denk ik; zoals boven genoemd wordt het aanzicht op het gebouw wel flink minder met allerlei mensen ervoor. Het lijkt me ook wel minder praktisch als de wachtrij in het midden van het plein komt: meer kans op mensen die zo de wachtrij inspringen, en een minder uitnodigende situatie voor dat loopdeel dat linksom in en langs het gebouw gaat, de miva-ingang en de uitgang.
En hopelijk halen ze die uiterst sfeerloze zomerremix-versie van de Pirañamuziek uit de muziekloop. Wát een ergernis is dat. Van mijn part mag die hele wachtrij zo blijven als dat een offer zou zijn voor het verwijderen van die muziek.