Waarom vallen mensen over een koeling? Serieus, laat een koeling een koeling zijn. Dat is gewoon een noodzakelijk iets om gekoelde producten vers en houdbaar te kunnen presenteren. Als je dat niet wilt zul je geen gekoelde frisdrank etc kunnen aanbieden. Ik vind dat echt zo'n mierenneukerij altijd, kom uit je droomwereld, en besef dat je in een wereld leeft met praktische oplossingen en voorschriften.
Het is een winkel en een toilet groep. gebouwen met als doel: vreten kopen, en je verteerde vreten weer dumpen. het is geen attractie, het is geen walktrough, het is geen theming object. het is een faciliteit.
Daarnaast vind ik het tevens ook bizar dat mensen massaal staan te filmen en foto's te maken van een kast met chips erop... Dat doen we toch ook niet bij een nieuwe stellage in de appie of de jumbo? ik vind dat we soms echt een beetje doordraaien. De eerste paar minuten van dat filmpje zie ik de hele winkel vol staan met mensen, die er niet eens komen om wat te eten te halen. Als niets wetende bezoeker zou ik bijna denken: wtf is hier aan de hand?