Het ziet er prachtig uit! Belooft veel goeds voor de rest van het gebied.
Ik vind de koelingen persoonlijk niet uit de toon vallen; lijkt me prima afgewerkt. Ik bedoel: dit soort koelingen hadden ze natuurlijk niet eind negentiende eeuw, maar dan kunnen we de zelfscankassa’s en koffieautomaat ook wel weghalen.
PretparkPro een techniek met glas dat transparant wordt als je er dicht bij staat met een sensor had ook goed in de mysterieuze sfeer gepast.
Maar hoe zie je dit in de praktijk voor je? Buiten de mijns inziens onnodige kosten, het feit dat zo’n techniek ook de sfeer zou breken (past niet in de tijd) en storingsgevoeligheid, lijkt het me niet werkbaar in deze setting.
Als je de sensor zo afstelt dat ie alleen als je dichtbij staat het glas transparant maakt, zie je van een afstandje dus niet wat erin zit en moet je elke koeling aflopen voor je hebt gevonden wat je zoekt. Als je hem zo afstelt dat het glas op grotere afstand al transparant wordt, zal hij, als er meerdere mensen in de winkel zijn, bijna continu getriggerd worden en schiet het effect ook z’n doel voorbij.
Ook een leuk detail: