Als ik heel eerlijk mag zijn: Het ziet er ontzettend braaf uit. Ja, het zijn prima 4k beelden (heb zelf ook de GH5 als primaire camera gehad) maar je hele film is gewoonweg registratie. Niks mis mee, maar filmtechnisch is het niet super. Ik zie niks van de omgeving, geen spanningsopbouw, geen close ups, alleen maar van totaal naar medium/totaal en weer terug. Je kan hier van het saaiste onderwerp iets heel spannends maken; vooral omdat je een f1.4 lens hebt; dat is bokeh galore.
Feedback dat je direct kunt gebruiken; probeer meer bokeh uit te halen. Haal je GH5 van statief en film vanuit de hand. Zoek lage composities op en speel meer met de voorgrond/achtergrond. Probeer eens V-LOG te schieten en leer jezelf colorgraden want er is veel meer uit deze kleuren en dynamisch bereik terug te halen.
Ik ben zelf fulltime filmmaker van beroep nu zo'n kleine 10 jaar en wat mij veel heeft geholpen is door gewoon steeds te experimenteren met dingen; soms werkt het, soms werkt het niet. Sommige filmmakers zijn goed met de camera en slecht met montage en andersom heb je dat ook (ik ben beter met de camera dan met editen bijv.)
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Stuur me gerust een berichtje als je vragen hebt.