De klassieke truc om een park te bezoeken, lukt ook daar in Waver: van achteren naar voren toewerken. Ga na parkopening rechtstreeks naar achter richting Tiki Waka. Van al de achtbanen, heeft deze de laagste capaciteit en daardoor echt het beste om je dag mee te starten. Geinig baantje, maar niet om naar mijn mening meer dan een half uur wachttijd te trotseren. Nadien gewoon terug naar voren toe werken, idealiter de linkse kant van het park afvinken. Volgende volgorde zou ik aanbevelen: Tiki Waka - Kondaa - CoT - Psyke Underground etc.
Kondaa heeft meer pit naarmate de dag vordert, dus zeker herhalen op het einde van de dag! Operations zijn op die 15 jaar fors verbeterd, waardoor ‘lang aanschuiven’ nog best relatief blijkt te zijn (buiten met Halloween uiteraard). Normaal gezien zou komend weekend nog moeten meevallen, ik vermoed dat de echte drukte pas start midden tot eind juli!
Er zijn ook enkele attracties dewelke een Single Rider Line hebben, waaronder Tiki Waka! Altijd wel handig en bespaard wel wat wachten op drukke dagen. Plus koop je parkingticket in de voormiddag in de souveniersshop aan de inkom. Trucje van het park om de wachtrijen aan de parkeerautomaten te verkleinen én je bespaard er enkele euro’s mee uit aangezien je dan korting krijgt!