Over de kleine flatrides zou ik niet piekeren, als de dag als niet druk wordt voorspeld, zullen de wachtrijen miniem zijn.
Zoals je zelf zegt, is het het beste om Tiki Waka als eerste te doen. Ik ga ervan uit dat je niet voor single riders zal gaan als je met je gezin gaat, en de capaciteit is erbarmelijk. Tiki Waka is zeker 30 min wachten waard, maar bij langer wachten kom je wat teleurgesteld uit de attractie vind ik.
Laat je niet verleiden door de korte rij bij Popcorn in het passeren, die is gewoon altijd vrij kort.
Eenmaal achteraan in het park kan je meteen Challenge of Tutankhamon en Kondaa meenemen.
Ik raad wel zeker aan om Kondaa later op de dag nog eens te doen, als ie warm is. Laat je niet afschrikken door lange rijen, want dit schuift echt wel heel snel (en Kondaa in actie zien in de wachtrij is een meerwaarde).
Vandaar zou je kunnen terugkeren via Psyké, maar dat pad is, zoals je zegt, niet meer te betreden.
Voorzichtjes terugkeren via Dalton Terror en de attracties daar rond.
Rond de middag hebben Weerwolf en Vampire kortere rijen, dus misschien interessant om dan daar te zijn. Alles rond Dalton Terror heeft daarentegen langere rijen rond de middag.
Waarschijnlijk hebben mensen die het park recenter hebben bezocht nog wat betere tips.