Kijk, dat is goed nieuws! Een jaar is inderdaad erg kort, zo niet onmogelijk, voor het bouwen van twee volledig nieuwe attracties, dus het zal hier ongetwijfeld om reparaties van de huidige gaan. Ik kan me voorstellen dat ze vast een nieuw gebouw terugbouwen, maar deze in dat eerste jaar nog leeg is en later een nieuwe invulling krijgt, al dan niet met een nieuwe Zauberwelt (is Europa-Park wel van de laatste tijd, iets half af opleveren...).
Quefox_ Het is een brochure uit 2021, de meest recente. Lijkt me dus niet verouderd. Dat de flume niet in het overzicht van attracties op de website staat is inderdaad wat raar, maar zo zijn er meer. Sterker nog, de gloednieuwe Rocking Boat, waarvan ik het ook niet erg zou vinden als er een voor in de plaats werd gebouwd, heeft ook geen eigen pagina.
Maar zoals het er nu naar uit ziet volgens de berichtgeving lijkt het erop dat Tiroler Wildwasserbahn gewoon zal terugkeren. En als er met het huidige model echt problemen blijken te zijn, kunnen ze zoals RickMarkestein aangeeft ook vast een nieuwe versie ontwerpen.