Michael Ik ga mee, en neem @Thea mee! We hebben allebei een abonnement, dus voor ons wordt het optie 11.
DAN2019 Dat klinkt goed, ik was gaan kijken voor ver reizen in november. Maar deze park ben ik lang niet meer geweest zal eens over denken en vragen of ik met iemand kan meerijden.
mitchellkunst Voor @Maritaaax en mij wordt het optie 9, we verblijven in Casa Rustica. Zijn er mensen met ervaring in dat hotel? We komen vrijdag aan en gaan maandag weer weg.
Maik En ik ga als verstekeling mee met @remier . 😃 Voor mij dus ook optie 11! [updated] En zojuist ook vrij gekregen voor de vrijdag! Da's ook fijn. 😃
Marvin LuukFantasy Leuk! Maar heb je dan wel ook even de voornamen van je introducees voor op hun badges? 🙂
Thijs82 Ik ga sowieso mee, nog een vraagje over de overnachtingsmogelijkheid. Heeft Bell Rock ook twin bedden óf zijn er alleen 2p bedden beschikbaar?
Marco De vrije dagen zijn goedgekeurd, optie 1 voor mij. Alleen nog 2 vraagjes Zit er ontbijt bij Bell Rock? Ik had begrepen dat die best goed was. Heeft er iemand zin om vrijdag bij Eatrenalin of Ammolite te gaan eten?
Marvin Marco Zit er ontbijt bij Bell Rock? Ik had begrepen dat die best goed was. Ontbijt is bij Europa-Park hotels altijd inbegrepen 🙂