ArcovandenBroek Zijn de overnachtingen van vrijdag t/m zondag of zaterdag t/m maandag? Of mag je dat zelf bepalen? Ik ga eens kijken of ik aanwezig kan zijn, toffe meet-up!
Marvin ArcovandenBroek Je was me net voor, heb het zojuist toegevoegd aan de info: vrijdag t/m zondag 😎
Fixma Marvin info: vrijdag t/m zondag Om helemaal duidelijk te zijn je krijgt een twee dagen kaart (zaterdag/zondag) dus vrijdag moet je evt erbij kopen. Leuke meeting zal kijken we er mee wil..
Susanne Toffe meeting! Kan ik ipv de opties met abonnement ook zelf toegangstickets regelen bij optie 3 of 11?
Marvin Susanne Toffe meeting! Kan ik ipv de opties met abonnement ook zelf toegangstickets regelen bij optie 3 of 11? Dat kan helaas niet nee, tickets zijn inbegrepen bij de meet-up tenzij je een abonnement hebt. LuukFantasy Lijkt me heel erg tof! Kan ik ook niet forum leden aanmelden als introduce? Aangezien we op dit moment geen maximum aantal deelnemers hebben is het meenemen van een introducee mogelijk.
Michael Ik ga mee, en neem @Thea mee! We hebben allebei een abonnement, dus voor ons wordt het optie 11.
DAN2019 Dat klinkt goed, ik was gaan kijken voor ver reizen in november. Maar deze park ben ik lang niet meer geweest zal eens over denken en vragen of ik met iemand kan meerijden.
mitchellkunst Voor @Maritaaax en mij wordt het optie 9, we verblijven in Casa Rustica. Zijn er mensen met ervaring in dat hotel? We komen vrijdag aan en gaan maandag weer weg.
Maik En ik ga als verstekeling mee met @remier . 😃 Voor mij dus ook optie 11! [updated] En zojuist ook vrij gekregen voor de vrijdag! Da's ook fijn. 😃
Marvin LuukFantasy Leuk! Maar heb je dan wel ook even de voornamen van je introducees voor op hun badges? 🙂