TuttiFrutti
Als ik me niet vergis zijn dat ideeën van @Coasterfrenzy. 😁 Wij hebben het er eens heel uitgebreid over gehad, ook op een ander forum. Chinatown wordt dan een soort Nepalees bergdorp en Colorado wordt dan een wilde rit door het Himalaya gebergte.
Een andere interessante uitwerking dat Coasterfrenzy vroeger al eens aanhaalde is dat Colorado Adventure Afrikaans wordt. Zo wordt deze coaster een rit door een diamantmijn. Een idee dat ik zelf logischer en fijner zou vinden. Hotel Matamba ligt al quasi tegenover de helft van Colorado Adventure zijn baan.
Een betere overgang dan naar het Afrikaans thema kan hier niet gemaakt worden, vandaar mijn voorkeur voor Afrika.
China Town omvormen tot een Nepalees of Tibetaans gebied kan binnen de huidige oppervlakte van het themagebied, met misschien enkel een uitbreiding als de wachtrij van Colorado Adventure wordt verlegd en de resterende loods van Silbermine verdwijnt.
Een combinatie van verschillende culturen of achtergronden om het een meer algemeen Aziatisch gebied te maken, zie ik ook wel zitten. Het hotel kreeg al gelijkaardige aanpassingen naar verschillende invloeden (enkele jaren terug bij de grootschalige renovatie).
Naast een opvolger voor Geister Rikscha en Fen Ju Palace is er plaats voor een klassieke kopjesmolen of andere flatride. Zo komt het vernieuwde China Town/Asia/Nepal/... écht helemaal tot leven.