Ik heb mijn premium t-shirt ook binnen, die valt wel gewoon goed volgens de maattabel! Ik had de navy kleur besteld, dus weet ook niet of daar nog verschil in zit
Pretpark.club Merchandise!
Gisteren mijn shirt (maat L) ontvangen en past prima!
Feest!
Mijn shirtje is ook binnen, ziet er leuk uit
Ik heb mijn 2 shirts moeten ruilen voor een maat groter, de shirts die te klein zijn hoefde ik niet terug te sturen. Ik heb nu 2 shirts over in maat L die mij niet passen. Heeft iemand van de dames hier interesse in?
- Bijgewerkt
Afgelopen weekend zagen we al velen in een shirt of polo rondlopen van pretpark.club! Echt een heel tof gezicht! Momenteel geeft de webshop weer 15% korting op alle merchandise en duurt nog vijf dagen! Dus mocht je het hebben gemist, of vond je de polo van je buurman toch ook heel tof, dit is het moment om je slag te slaan!
Hoppa ik heb ze ook binnen
Vanaf 2 juli tot en met 7 juli is er weer 20% korting op alles in de Pretpark.club Shop
Het is een tijdje stil geweest, maar we hebben 4 nieuwe ontwerpen in onze spreadshop gezet!
En een speciaal thema shirt!
Directe link
Als je doorklikt kan je voor veel modellen je eigen shirt of hoodie type kiezen, evenals je vaak ook nog een eigen kleur mag kiezen.
Vandaag en morgen loopt nog een actie met gratis verzending (tot en met de 25e)
En direct daarna vanaf de 26e loopt er een speciale kortingsactie waarbij je 20% korting krijgt op alles!
Super tof design van chill & Thrill !! Gelijk besteld, misschien een leuk idee om er een kussen van te maken dan zou ik zeker geïnteresseerd zijn !!
- Bijgewerkt
U vraagt, wij draaien
Kussens in Chill & Thrill
Edit: ik kreeg ook een verzoekje voor een normale Pretparkclub variant, die staan ook in de shop nu.
https://pretparkclub.myspreadshop.nl/accessoires+kussenslopen?q=P133
Mooie ontwerpen hoor, dikke duim omhoog. Maar is het een idee om ook te kijken of jullie het softshell jasje van spreadshirt kunnen gebruiken met de ontwerpen (oude en/of nieuwe)?
Leuke nieuwe ontwerpen!
Helaas nog steeds geen sokken.
Thanks Tonnie,
Gelijk besteld !!!
Leuk! Meteen een nieuw shirt besteld!
Is dit wat je zocht?
Directe link
En we hebben dan ook nog een variant waarbij het achterkant logo ook erop staat
Directe Link