Thanks Tonnie,
Gelijk besteld !!!
Pretpark.club Merchandise!
Leuk! Meteen een nieuw shirt besteld!
Is dit wat je zocht?
Directe link
En we hebben dan ook nog een variant waarbij het achterkant logo ook erop staat
Directe Link
@Niek Komt de blauw/groenachtige premium sweater nog terug of is die kleur uit het assortiment?
mitchellkunst Ik weet niet helemaal welke kleur je bedoeld, en kleuren verschillen ook weer van shirt/trui/hoodie etc, en dan ook nog eens per ontwerp, als je mij iets meer details stuurt dan zal ik even aan de achterkant kijken.
Na wat geapp ontdekt welk shirt het om gaat, en het lijkt er idd op dat de navy kleur daarvan voorlopig uitverkocht is.
Ook hier team sokken @Yolande en @Kim!
Niek Als je goeie tips hebt voor waar we sokken kwalitatief kunnen laten personaliseren: let us know!
Ik heb daar weleens naar gekeken voor mijn eigen merknaam en ze zijn er wel degelijk, alleen valt de inkoopprijs nogal tegen en je bent gebonden aan een minimum aantal afname. De prijs wordt pas interessant als je er in een keer honderden gaat bestellen...
Mocht iemand inderdaad een goede tip hebben, daar ben ik zelf ook benieuwd naar!
Misschien nog een leuk idee om een mooi embleem/patch uit te brengen. Zou goed op mijn carnavals kiel staan
Shirt is binnen, nu nog wachten op de kussen
Erg gaaf !!
Ook zojuist (waarschijnlijk net op tijd voor de Walibi Meeting) een Chill & Thrill t-shirt besteld