Coasterfrenzy Of er ooit een klassieke darkride gaat komen in Toverland zal me benieuwen. Ik verwacht dan toch eerder een Interactieve versie of een versie die meer naar thrill toe neigt (zoals Arthur of Transformers). En op zich: Een interactieve ride waarbij je je eigen magie kunt gebruiken om de omgeving te beïnvloeden past natuurlijk perfect in het algemene thema van het park.
Mocht er ooit plek zijn bij het Wunderwalt, dan zie ik een "Discovery Club" of "Challenge of Tuthankhamon" achtige darkride wel zitten - maar dan met een Maximus-thema. Je rijdt dan door zijn werkplaats waar zijn uitvindingen op hol zijn geslagen en jij moet ze met een toverspreuk weer rustig krijgen. Trackless maken zodat je bij bepaalde scores een andere route kunt nemen en je hebt een hele leuke darkride voor het hele gezin.
Uiteraard zou een klassieke darkride het leukste zijn, maar ik twijfel of Toverland op dit moment over de middelen beschikt om iets te realiseren dat in de buurt komt van een Fata Morgana, Piraten in Batavia of zelfs een Arthur.