MrRC Ik adviseer je dan toch even de iets hoger geplaatste video te bekijken van "Tiki Splash Roulette"
Daar is het niet om andere bezoekers nat te spuiten
Dank voor je advies, maar in het filmpje dat jij postte zitten de gasten nota bene in zwemkledij in de vaartuigen en krijgt het verliezend viertal tijdens een van de spelletjes een volle plens water over zich heen!? 🤣 Zoiets is perfect voor een waterparadijs, maar ik denk dat splash battles en consorten geen toegevoegde waarde hebben binnen een regulier pretpark. Niemand loopt graag rond als een verzopen kat, zo bewijzen de doorgaans lege wachtrijen.
Pretparkgenot Toverland is niet van de voorzichtige stappen. Dat maakt de projecten ook zo fascinerend om te volgen.
Ha, helemaal eens. De ambitie spat er in Sevenum vanaf en dat is zonder meer prijzenswaardig! Ik hoop vurig op een grootschalige klassieke darkride, wellicht met de kont tegen de eerste hal zodat mogelijk twee vliegen in één klap gevangen worden. Naast dat zo'n darkride de perfecte familie-attractie is, zou het Toverland en haar ontwerpteam ook de unieke kans geven om zich écht als volwaardig volwassen themapark te profileren. Ze kunnen het ongetwijfeld, dat laten ze keer op keer zien.