Mathijsdehaas-2002 Weet nou niet of ik echt enthousiast wordt van dat gerucht over de comeback van het Efteling Klank & Spektakel Festijn.
Hmm ik vind de woordkeus van het gerucht ook niet zo fijn... Het Klank & Spektakel Festijn bestaat namelijk nog steeds en is nog steeds in het park te vinden, al is het niet meer zo groot. Daarnaast wordt het ook niet extern gecommuniceerd
of vertoond in de app. De amateur verenigingen die spelen op het podium bij Het Witte Paard vallen hier namelijk onder en spelen in de weekenden en vakantieperiodes. In de winter heeft dit de naam; 'Het Sneeuwschuivers Festijn'
Ik zie het zelf niet zo graag zitten. Die amateurverenigingen - hoe goed ze hun best ook doen - zijn het toch net niet. Hoe leuk ook voor de verenigingen zelf, voor de reguliere gasten en vooral voor het gehele plaatje, slaat het de plank toch wel echt mis. Dus, laat ze vanuit maatschappelijk oogpunt maar lekker op het podium van Het Witte Paard staan en zorg voor een zomerse entertainment act dat het hoogwaardig en professioneel is!