Phantasialand 2023 uitbreiding/aanpassingen
Ik had dus op coasterforce naar zowel mijn eigen posts kunnen kijken als van Kenny, niet aan gedacht. Ik was waarschijnlijk te vermoeid en ik zit op verschillende fora. Op een gegeven moment ben je dan even het noorden kwijt... toch wat betreft welke foto van welke bron is. Mijn excuses.
- Bijgewerkt
Chris Theis, de operation manager van Phantasialand deelde op Instagram onderstaande foto's van de nieuwe theming in Deep in Africa. Het hoofdpad is weer toegankelijk voor bezoekers. Enkel het nieuwe wandelpad en nieuwe horeca afhaalpunt zijn nog in aanbouw.
Het park zelf deelde dan weer een video van de nieuwe theming.
Het doet me fel terugdenken aan Harambe in Disney's Animal Kingdom... en dat mag Phantasialand als een reusachtig compliment beschouwen. Zeer mooi!
- Bijgewerkt
Hier nog enkele foto's van Instagram :
Bron :
Dit blijft toch mijn favoriete themadeel in Phantasialand. Tof om te zien dat het liefde blijft krijgen.
Ziet er leuk uit. Phantasialand kan altijd meer gezellige, kleine stukjes om zelf te ontdekken gebruiken. Vind wel apart dat ze de laatste tijd keer na keer investeren in Deep in Africa, in plaats van gebieden die het wellicht meer kunnen gebruiken. Vanwaar die recente fascinatie met dit gebied? Wat dat betreft snap ik helemaal niets van dit park.
Trollenbol ik denk dat deep in Africa nog wel even blijft en daarom steeds wordt verbeterd. Andere gebieden die er slechter aan toe zijn zullen denk ik in de nabije toekomst vervangen worden waardoor het geen nut heeft om hier nog veel geld in te steken.
- Bijgewerkt
Wat ik reeds vermoedde enkele posts terug, werd bevestigd met nieuwe foto's van de DiA bouwsite.
De achterkant (of toch een deel) van mainstreet Berlin wordt effectief gethemed naar Deep in Africa. Er verschenen enkele dakconstructies:
De foto's werden gedeeld door CSLkenny op het Duistalige forum Phantafriends.
Gisteren zelf eens wezen kijken. Het "nieuwe" afrika is best geniaal en heel sfeervol met veel kijkhoekjes en verborgen dingetjes om op te zoeken.
Vooral leuk de interactieve telefoons.. Wie er nog moet gaan kijken en een telefoon hoort rinkelen: Neem gerust op
- Bijgewerkt
Coasterfrenzy Gisteren zelf eens wezen kijken
Heb je nog foto's gemaakt en die je met ons kunt delen ?
MrRC Nee, ik was er met een first-timer.. dus geen tijd voor. Er stonden volgens mij wel wat meer muren recht dan op de laatste foto's, maar erg veel meer was er volgens mij niet.
Coasterfrenzy Nee, ik was er met een first-timer.. dus geen tijd voor.
Jammer. Toch bedankt voor je reactie.
- Bijgewerkt
De user Zocker1998 op Coasterfriends deelde nieuwe foto's van de uitbreiding in Deep in Africa.
Het is een kleine update sinds de vorige foto's. De stelling staat nu langsheen alle Berlijnse gevels staat om deze om te toveren naar DiA. Ook enkele nieuwe schilderingen zijn zichtbaar. In de achtergrond is het staalframe voorzien van spuitbeton. Enkele rotsen werden opgetrokken.
Ziet er al erg mooi uit.
Hopelijk is dit voltooid op 12 Juli 2023, tijdens ons jaarlijks uitje naar Phantasialand.
Heerlijk dwalen is alle hoekjes en gaatjes van de looppaden die Phantasialand voor ons heeft
uitgedacht.
een kleine aanpassing in Phantasialand: de single riders lanes zijn weer open bij Taron en Raik.
Kan PHL überhaupt nog uitbreiden?