Gisteren deze nieuwe uitbreiding kunnen bezoeken en ik was erg onder de indruk. Sowieso heb ik een ontzettend fijne dag gehad. Het park lag er goed verzorgd bij.
Het nieuwe Dock world ligt er echt heel erg leuk bij. Het grind is inderdaad jammer, hopelijk krijgen de plantjes een kans om te groeien zodat het er helemaal top uit ziet.
Dan de baan zelf, deze verbaasde me echt positief. In all fairness, ik had eigenlijk niks gelezen over de baan en leerde dus die ochtend dat het een baan met launches was... De baan ziet er helemaal niet zo heftig uit en is ook niet echt intens te noemen, maar de vaart zit er wel goed in en hij heeft heel leuk bochtenwerk en ook flink wat airtime. Gek genoeg vond ik hem voorin leuker dan achterin, wat voor een baan met airtime niet per se gebruikelijk is, maar je pakt daar ook nog veel van de airtime mee en daar is die zigzag nog net wat lekkerder. Het middendeel is misschien wat tam, maar verder heeft de baan hele goede pacing.
Het is wel apart dat je je tas mee moet nemen in een trein die zo open voelt, ik heb de lus altijd om mijn voet geknoopt en voelde hem echt wel schuiven.
Ik sluit me wel aan bij de eenheidsworst van de posters, het zijn an sich prima posters (leuke woordgrapjes) maar als je dezelfde 10 keer ziet hangen is toch jammer.
Hele mooie toevoeging aan het park, dit is het soort familiebanen wat ik wel kan waarderen en waarvan ik er heel graag meer wil zien. De drempel om in te stappen is laag, en de intensiteit ook, terwijl het toch voor volwassenen ook echt wel een leuke rit is. Voor kinderen die net wat te oud worden voor een Zierer is dit echt perfect.
Het is dat het zo ver weg is, anders zou ik met liefde nog een keer terug gaan dit jaar.
Nog twee fotootjes, omdat het kan!