Convival a gelukkig maar dat je niet voor niks ben geweest. Bij looopings zijn ze deze keer ver achter met het nieuws.
Disneyland geeft geen nieuwe jaarkaarten meer uit
Moet ik hier uit opmaken dat Parijs al aan zijn tax zit voor het uitgeven van jaarkaart voor 2023/24?
Dat zou voor Disney natuurlijk geweldig zijn. Parijs scoort als een malle de laatste jaren. Hopelijk gaat dit voor meer nieuwe atracties zorgen.
Jailsamer Moet ik hier uit opmaken dat Parijs al aan zijn tax zit voor het uitgeven van jaarkaart voor 2023/24?
Nee, eerder dat ze een nieuwe lijn willen uitbrengen en gelijk zoveel mogelijk mensen de nieuwe membership lijn te laten aanschaffen inplaats van de huidige. Deze actie deden ze bij Florida en Anaheim ook vorige jaren toen de nieuwe kaarten uitkwamen.
Hjalmar
Maar dan is het toch vreemd dat je wel gewoon mag verlengen.
Ik twijfel heel erg, ik heb nu een infinity pas tot mei. Ik wou eigenlijk pas eind dit jaar weer een nieuwe pas nemen, maar nu weet ik dus niet of ik beter toch maar gelijk moet verlengen in mei. Jammer dat ze niks over de nieuwe abonnementen communiceren, blijft allemaal best vaag nu.
Idol Ik zou in ieder geval rekening houden met een forse prijsverhoging ten opzichte van nu verlengen.
Waren al tijdje geruchten dat dit zou gaan gebeuren eind maart ook de tijdelijke jaarpassen waar je normaal 6 maanden voor hebt moesten voor 29 maart omgezet zijn in een normale jaarkaart had ik ergens gelezen.
Hopla, de prijs gaat waarschijnlijk nog eens een hoop naar omhoog..
Die van mij vorige week dus net op tijd binnen gekregen voor de (wat ik verwacht) aanstaande prijsstijging
Idol Maar dan is het toch vreemd dat je wel gewoon mag verlengen.
Het is een strategie waarbij je de huidige basis blijft behouden, maar je een enorme promotie kunt doen om nieuwe kaarten te verkopen. Je wilt nieuwe membership krijgen door een campagne te doen door iets aan te bieden wat je hiervoor niet had. Wanneer je de huidige basis aan memberships blokkeert door ze niet te laten vernieuwen zullen deze mogelijk weglopen en ergens anders het geld uitgeven. Dus door de huidige memberships door te laten lopen behouden ze de basis maar kunnen ze een duidelijk cut-off punt creëren wanneer de nieuwe membership live gaan en dus ook de benefits.