JaylonToverlandgek wat Spiegelbeeld probeert te zeggen is anders dan dat je het opvat.
Wat hij bedoelt te zeggen is dat het Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) een hele hoop kosten met zich mee brengt voor een bedrijf om zo hoog mogelijk op die ladder te komen, en ik kan bevestigen dat er bedrijven genoeg zijn die dan investeren in groene stroom, een hele hoop zonnepanelen op het dak leggen, het personeel in de bedrijfskantine gratis salade aanbieden want dat is natuurlijk gezonder dan een broodje frikandel uit dezelfde kantine, bieden cursussen en trainingen aan op het gebied van energie besparen en duurzaam leven, en dat mag allemaal geld kosten, daar zit geen stop op.
Dit is absoluut niet verkeerd, en alles wat je krijgt is mooi mee genomen, maar het is in grote lijnen toch echt wel “mooi doen naar de buitenwereld, kijk eens hoe perfect we zijn". Als ik mag kiezen, staat er liever een mooie attractie (los van al het nieuws dat ze de afgelopen tijd hebben toegevoegd en nog gaan toevoegen)
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de investeringen op gebied van duurzaamheid in Toverland goed, ze zijn ook noodzakelijk. Denk aan de hallen isoleren, 3000+ zonnepanelen en laadpalen voor elektrische auto's, dit verdient zich allemaal terug.