Cerveza Ik heb het hier enkel over het vlak van duurzaamheid, niet over attracties. In mijn mening nemen ze hier een inhaalslag, maar gaan ze niet een stap verder dan dat, wat ik wel graag gezien had.
Een stap verder gaan is bijvoorbeeld hun parkeerplaats overkappen met zonnepanelen, gebruik maken van waterdoorlatende verharding waar mogelijk ipv asfalt/klinkers/tegels, een wateropvangsysteem in gebruik nemen om regenwater te gebruiken voor bijvoorbeeld het sanitair.
Dat bedoel ik met iets meer ambitie (en dan heb ik het niet over een termijn). Het is mooi dat ze nu met laadpalen komen, maar als we eerlijk zijn hadden die er ook al 5 jaar geleden mogen staan - zelfs Bobbejaanland had er in 2017 al.
Gezien ik dit vaker duidelijk moet maken: ik probeer nooit afbrekende kritiek te geven, maar constructieve dingen te zeggen. In dit geval vind ik dat ze goed bezig zijn, maar ik kijk ook graag vooruit en in wat ze momenteel doen zie ik een inhaalslag, niet de next steps.
Cerveza Zou de bankrekening van Toverland op dit moment het beste kunnen vergelijken met een hondencursus, AF, AF, AF!
Die heeft inderdaad serieuze kloppen gekregen, maar de laatste grote investeringen zijn ondertussen toch ook al even geleden, dus die mochten er gerust komen. En in dat opzicht zijn ze super goed bezig.
Vooral dit soort investeringen in duurzaamheid betalen zichzelf gewoon dubbel en dik terug, dus hopelijk verzacht dat de toekomstige kloppen op hun bankrekening wat...