Hjalmar ik denk dat vooral de last minut verkoop en horeca steeds minder opbracht. Mensen lopen er snel door heen, en geven bijna niks meer uit.
Walt Disney Studios 1 krijgt remake
Als ze dit aanpassen, dan blijft van het Studio thema helemaal niks meer over..
Ook een andere naam dan?
LuukSky jij gaat er vanuit dat ze het thema van Studios vervangen. Wat een aanname is en verder geen bevestiging van de vervanging.
Als ik mij goed herinner was het idee dat het park niet over maken van films zou gaan, maar in de wereld van de films te stappen. Dus niets over het maken maar juist persoonlijk die thema’s te beleven. Je stapt in de wereld van Pixar in de wereld van Marvel Avengers en in de wereld van Frozen.
Misschien komt het omdat ik altijd een beetje half naar D-tales luister, maar was er niet een gerucht dat het een overlay van Mickey Mouse zou krijgen met een ingang naar Mickey's en Minnie's Runaway Railway? Zoiets staat mij wel bij.
Marco Nou de Railway staat voor Parijs niet op de planning.
Jailsamer Ik moest het even opzoeken, maar ik heb het hier van.
Daarnaast herinner ik mij dat ze het bij een podcast hadden dat studio 1 daar wel geschikt voor zou zijn. Je moet alleen Mickey and the magician weghalen voor de ruimte, die tapijten gingen toch al weg.
Wel echt een leuk idee om de ingang van Mickey's en Minnie's Runaway Railway te verwerken in een Mickey overlay van Studio 1, vrees alleen dat aan beiden kanten de ruimte te beperkt is voor de showbuilding. Die is namelijk echt huge (gebruikt net zoveel als vroeger The Great Movie Ride), dus tenzij ze alles aan de linkerkant platgooien (weinig kans) lijkt het me helaas niet haalbaar...
RickMarkestein Zou de ruimte van het costuming building voldoende zijn? Maar dan zit je met een Mickey Mouse attractie in een Pixar gebied wat ook niet past.
Indien die toch zou komen lijkt me achter Fantasyland met een ingang onder het treinstation nog een goede keuze.
Marco oja, dat artikel had ik ook gelezen. En het lijkt mij een hele leuke toevoeging in het Park of in de Studios. Helaas is dit bij de laatste geruchten nergens als serieuze kans hebben genoemd.
- Bijgewerkt
RickMarkestein Mickey overlay van Studio 1
Naar verluid zijn daar wel concept arts voor gemaakt met zelfs het idee om met projecties en animatronics Mickey en co tot leven te wekken alsof ze er wonen en werken, maar volgens de geruchten is dit plan vanuit de hoogste regionen toch niet goedgekeurd omdat het te specifiek aan één set karakters gelinkt is. Bij elke nieuwe film moet Studio 1 natuurlijk als uithangbord kunnen dienen! Ik gok daarom nog steeds op een indoor-versie van Disney Springs.
DaltonTerror Het costuming gebouw komt inderdaad meer in de buurt, maar zoals je zei is het ook daar een vreemde eend. Plus weet ik niet in hoeverre het costuming gebouw nog in werking is. Een plek achter het Fantasyland theater is ook krap maar met infrastructuur aanpassingen wel te doen.
Aurelius Dat klinkt inderdaad een stuk logischer. Hopelijk echt een keer een kwalitatieve verbetering ipv pleisters plakken.
Denk dat dit gebouw wellicht ook iets te hoog is op die plek, ga je natuurlijk zien vanuit Disneyland park.
Hoe groot is het gebied eigenlijk wat aangepakt zal worden?
De overlay van Studio 1 naar een meer Mickey Mouse jaren 20 look and feel en thema was een speculatie die eerder de ronde deed en die we ook in D-tales besproken hebben. De laatste weken lijkt het er echter meer en meer op dat voornamelijk de binnenkant op de schop gaat. de rechterzijde wordt meer open, nog steeds horeca , maar ook ruimte voor beplanting en zitjes zoals je ook 'in een park' kan zitten. De linkerzijde krijgt wat steviger/permanentere gevels en beleving van de winkels.
Er wordt wel geint naar een jaren 20 'Hyperion Studio' thema overigens. Maar dat lijkt me ook een deel wens dat vader is van de gedachte.
Voor het hele park zal de drie-eenheid films maken, films zien/beleven en stappen in de wereld van de film meer en meer worden uitgerold. Zoals ook Michel den Dulk zei in onze 300e D-Tales aflevering.
Geing om Ralf hier ook een keer te zien mee praten
Ik hoorde trouwens dat de Production Courtyard samen met Studio 1 gerethemed/named wordt naar Theatre District.
Convival Leuke naam