Njit The_Real_Infernape Nog nooit zo’n groepsreis meegemaakt, ben erg benieuwd. Eens moet de eerste keer zijn. Gewoon een weekend vol pretparken met gezellige mensen. Zie het als een schoolreisje 😎
SanneW The_Real_Infernape Wat leuk dat je mee wilt! Heb je nog iemand met wie je een kamer kan delen? Of dat je iemand weet die het ook leuk lijkt om mee te gaan?
The_Real_Infernape SanneW @Joell twijfelde er nog over maar mocht hij mee gaan dan wil ik wel met hem een double bed hotelkamer delen. Anders zoek ik nog iemand 😅
SanneW The_Real_Infernape Ik denk dat je dan liever een twin wilt, dit zijn twee aparte bedden. Een double lig je in een wat kleinere tweepersoonsbed. Maar heb jij toevallig contact met Joell?
Lin ArcovandenBroek Zal even navragen wat de meerprijs zal zijn. Weet jij hier al meer over toevallig?
ArcovandenBroek Lin Weet jij hier al meer over toevallig? Nog niet nagevraagd, maar zal niet heel veel zijn. 😊
The_Real_Infernape SanneW Oh ik dacht dat het juist andersom was, maar in dat geval wil ik graag een twin ja haha. Ik heb niks van hem vernomen sinds gisteren helaas maar ik heb hem wel geappt
stijn050 Leuke trip deze. Ik wil graag mee gaan als ik iemand vind om kamer te delen. Zie er beetje tegen op een hiervoor een meerprijs te betalen.
Zingo En ik kan ook melden dat ik van de partij ga zijn! Mijn kamergenoot zal de bovenstaande persoon( @Mennoo_ ) zijn die nog op mijn bevestiging wacht en via deze weg erachter komt dat ik gewoon mee kan. Graag een Twin room trouwens!
stijn050 Ik kom mee aan boord zal er dus ook weer bij zijn op de UK-trip. en kamer deel ik met @Erik.
ArcovandenBroek Leuke en gezellige groep zo met elkaar! Denkt iedereen aan de tijdige (aan)betaling? En vergeet niet om een e-mail met je gegevens te sturen. @Lin, als je nog mee wilt.. Kun je mij een e-mail met je telefoonnummer sturen?