Marco ArcovandenBroek Daarnaast krijgen we op een leuke locatie een typische "Yorkshire Sunday lunch" geserveerd. Ik wil mij graag aanmelden, gegevens en betaling komen er aan. En wanneer @_Marielle_ zichzelf aanmeldt, graag bij haar op de kamer op een double.
_Marielle_ Ik ga mee! Graag een double room met @Marco ๐ Betaling en gegevens komen er ook z.s.m. aan. 15 oktober vier ik mijn verjaardag in Engeland! ๐ฅณ Ik zorg die dag voor een traktatie! ๐ค
SanneW Lolly's met taart/gebak smaak ;-) of wel cakepop's. Leuk dat jullie meegaan Marco en Mariรซlle!
ArcovandenBroek Lin Is deze trip mogelijk op basis van slechts 1 persoon op een kamer. Dus zonder roomie? Dat is ook zeker mogelijk! Zal even navragen wat de meerprijs zal zijn.
Lin ArcovandenBroek Zal even navragen wat de meerprijs zal zijn. Weet jij hier al meer over toevallig?
Marco Ey @ArcovandenBroek, wil je even kijken of de betaling van mij en Mariรซlle gelukt is? Ik had gelijk het hele bedrag overgemaakt, maar er is nog niets bijgewerkt. Even voor de gemoedsrust ๐
Make_It_Work Eindelijk komt het bij mij in de planning ook goed uit! Ik ga mee en deel een Twin kamer met @luc136.
The_Real_Infernape Ik sluit ook graag aan bij de trip! (toch vrij kunnen krijgen ๐) Nog nooit zoโn groepsreis meegemaakt, ben erg benieuwd.
Njit The_Real_Infernape Nog nooit zoโn groepsreis meegemaakt, ben erg benieuwd. Eens moet de eerste keer zijn. Gewoon een weekend vol pretparken met gezellige mensen. Zie het als een schoolreisje ๐
SanneW The_Real_Infernape Wat leuk dat je mee wilt! Heb je nog iemand met wie je een kamer kan delen? Of dat je iemand weet die het ook leuk lijkt om mee te gaan?
The_Real_Infernape SanneW @Joell twijfelde er nog over maar mocht hij mee gaan dan wil ik wel met hem een double bed hotelkamer delen. Anders zoek ik nog iemand ๐
SanneW The_Real_Infernape Ik denk dat je dan liever een twin wilt, dit zijn twee aparte bedden. Een double lig je in een wat kleinere tweepersoonsbed. Maar heb jij toevallig contact met Joell?
ArcovandenBroek Lin Weet jij hier al meer over toevallig? Nog niet nagevraagd, maar zal niet heel veel zijn. ๐
The_Real_Infernape SanneW Oh ik dacht dat het juist andersom was, maar in dat geval wil ik graag een twin ja haha. Ik heb niks van hem vernomen sinds gisteren helaas maar ik heb hem wel geappt