Michael Ik ben nergens bang voor hoor 😝 Het is gewoon lachwekkend om te zien dat we als een hele kudde de zogenaamde kenners volgen die alleen maar belang hebben bij hun eigen portemonnee. Immigranten zijn voor mij welkom maar niet als je de natuur sirrieus wilt nemen toch? Want dan is het immers echt vol in dit landje.
Nogmaals ik geloof echt wel dat wij een onderdeel spelen in de natuur maar ben het kotsbeu dat we doen alsof de wereld vergaat , hou toch op joh. De natuur is altijd al zijn eigen gang gegaan maar nu we wat meetinstrumentjes en veel te veel betaalde onderzoekertjes hebben vergaat de wereld ineens.
Geloof wat je wilt geloven , dan komen we er wel weer achter als het kabinet zijn plannen allang doorgezet heeft ( net als met covid)
Economische groei niet zo zeer , maar als je ziet wat de prijzen in supermarkten bijvoorbeeld doen..
Verder interesseert het me alleen vanwege de problemen mbt de Efteling in deze discussie. Ik vind het echt bullshit van de bovenste plank dat ze zo tegen gewerkt worden. Als ze nou een bos tegen de vlakte gooien dan kan ik er nog iets van begrijpen , maar sirrieus naar bewegingen gaan kijken ( auto’s etc) echt een grote joke! Dit land is naar de klote , bedankt Mark🤡 de duinen om de hoek zijn ook niet meer dan een zandverstuiving met aangeplante bomen. Zo kun je zelfs de Groenrijk als Natura2000 gebied gaan aankaarten.