Michael Dat we indirect zogenaamd
overal mede-schuldig aan zijn heeft niets te maken met het huidige ‘probleem’ in Nederland. De inpact die wij hebben met onze zogenaamde natuur ( waarvan het overgrote deel gewoon door ons is aangelegd is ) zouden hebben , want daar gaat het hele gezeik over is natuurlijk een druppel op een gloeiende plaat. Dat we meer mogen leren van NY met hoogbouw zet ik ook mijn twijfels bij , aangezien je dan weer meer beweging krijgt wat volgens de kenners hier een heel groot probleem is. Dit kabinet moet ons altijd onder de duim houden met een onderwerp de laatste jaren , covid Oekraine en nu dit weer. Ik trap er niet meer in😁 Leg het land maar plat omwille van die stukjes natuur , kijken hoe het land er financieel er over een jaar of 10 bij ligt , maar dan is het allemaal te laat. Om nog maar te zwijgen over het ernstige woningstekort en de stroom vluchtelingen die nog steeds richting Nederland komt. Dit land is in een x aantal jaar verdubbeld kwa inwoners.
Verder heb ik een aantal artikelen die hier gelinkt worden doorgenomen , altijd vanuit een kant bekeken terwijl er een hele hoop studies zijn die het tegenovergestelde beweren ( net zoals bij covid) die compleet genegeerd worden door overheid maar ook door leden hier. Ik heb me er tijdens corona sterk voor gemaakt ik weiger dit bij dit nieuwe ‘probleem’ nogmaals te doen. Het volk blijft in de gecreëerde en gecontroleerde ellende van het kabinet geloven.
Een groot deel van het volk loopt rond met spuitjes in het lichaam waarvan er een hele hoop bedenkingen zijn , de toeslagenaffaire , omtzingt en ga zo verder. Allemaal van hetzelfde kabinet.
Dat de Efteling maar snel heel de boel vol bouwt voor het niet meer mag van de milieu gekkies😈 Van mijn Efteling en haar toekomst blijf je af Markie🗑️