- Bijgewerkt
Leuk nieuws, na 4 jaar een duikshow was het wel weer tijd voor een nieuwe show.
Leuk nieuws, na 4 jaar een duikshow was het wel weer tijd voor een nieuwe show.
Ik vind het ongekend dat na de investering van het Winter event en de aankomende nieuwe attracties, nu ook nog wordt geïnvesteerd in een nieuwe groots opgezette parkshow. Volgens mij gaat het goed met Toverland! Mooi om te zien!
Ze blijven maar investeren daar in Sevenum. Mooie ontwikkeling, die past bij de strategie van het park de laatste tijd. Nu inderdaad hopen dat het verhaal iets minder cliché is als de andere shows die ze steeds opvoeren.
Lin dat logo is net Davy Jones
De opbouw is al begonnen in Port Laguna. De gebouwen worden op de ‘bouwplaats’ achter Port Laguna en naast Avalon voorbereid. Die zullen later waarschijnlijk in het decor worden geplaatst.
Meer vorderingen:
Cornelius Denk door alle evenementen en shows dit jaar dat ze samen met de 4 attracties en zork daarvoor hebben gekozen om dat nu te doen en later pas een nieuw themagebied! Nu hebben ze minder kosten met hopelijk een mooi eindresultaat
Ik vond de maquette wel aardig, maar ik had de indruk gekregen dat de gevels die nu al in het gebied te vinden zijn zouden worden doorgetrokken. Helaas blijft het bij een plat, tijdelijk decor. Maar desondanks klinkt dit als een leuke toevoeging!
Liampie Ik vond de maquette wel aardig, maar ik had de indruk gekregen dat de gevels die nu al in het gebied te vinden zijn zouden worden doorgetrokken. Helaas blijft het bij een plat, tijdelijk decor.
Ik denk dat dat vooral met kosten en tijd te maken heeft. Als het echt een uitbreiding op het gebied was, waar toevallig een show wordt opgevoerd, dan had de show ook niet al vanaf April opgevoerd kunnen worden i.v.m. funderingen en andere voorbereidingen.
Vandaag zijn ze flink bezig geweest aan het decor van de nieuwe parkshow Aqua Bellatores!
Jordy Ziet er best mooi uit voor een opbouw show!
JaylonToverlandgek Zeg dat wel, en aan de foto’s kun je niet eens zien dat het allemaal van hout is. Zouden net zo goed echte gebouwen kunnen zijn.
Wel benieuwd of de rand van het podium nog afgewerkt wordt. Je ziet wel dat het een podium of platform is nu. Misschien nog een muurtje ofzo.
JaylonToverlandgek Ben ik het mee eens. En snel ook. Wanneer zijn ze hiermee begonnen?
Het is bijna akelig hoeveel Toverland in een jaar weet te realiseren.
Pretparkgenot En tijdens Halloween zouden we ook een aantal nieuwigheden mogen verwachten… ben benieuwd.
Het concept van de show klinkt alvast heel goed.. maar de shows die ik tot nu toe gezien heb in TVL vond ik vooral heel amateuristisch. Het lijkt er wel op dat ze ook hier een stap verder willen gaan en dat juich ik zeker toe.
mikeee Ja wat ik heb gehoord een nieuw of vernieuwde scarezone en een spookhuis als ze het zouden redden! En als ik denk wat ze allemaal wouden en waar het spookhuis is tussen de loodsen van Wunderwald en Land van Toos een mooie plek voor een spookhuis!
Pretparkgenot Pretparkgenot"#p106139 De bouw van Toverland gaat de komende jaren echt goed en snel! Volgend jaar een nieuw vakantiepark? Maar daar heb ik nog halve twijfels over vanwege geen vergunning voor resort op de oude parking maar in Avalon en dat het terrein naast Troy event terrein is geworden.
De maquete die ik nu nog eens heb bekeken vind ik het in real life meteen beter uitzien!
We weten dat Toverland veel zelf doet, maar bij dit project zijn ook een hoop andere (bekende) bedrijven betrokken.
De show is een coproductie met het Schotse showbedrijf Falcon Entertainment. Aan de show werken in totaal tien stuntmensen mee. Het decor is geproduceerd door Create! en staat op een tijdelijke Layher-constructie van AXIS Structures. De speciale showmuziek is gecomponeerd door het Duitse muziekproductiebedrijf IMAscore.
Create! kennen we o.a. van het tijdelijke sprookje Efteling Wonderland op de Speelweide in de Efteling.
Nieuwe fotos van de show! Het decor is al echt mooi!