JaylonToverlandgek Battle of Port Laguna was al een top show

Smaken verschillen natuurlijk maar ik vond hem alles behalve top. Een beetje suf zelfs. En iets wat we allemaal weleens gezien hebben. Alsnog was het prima vertoeven, in het zonnetje, al liggend op een bankje, met een drankje in de hand en de voetjes in het zand. 😬👍🏻

JaylonToverlandgek
    Mooi om te lezen dat jij nu al weet dat dit een topshow wordt! Raveleijn is natuurlijk op dit moment de grootste show , erg goed vind ik hem ook niet maar voor een parkshow in Nederland toch wel van een hoog niveau. Ben benieuwd of Toverland met deze show richting die kwaliteit gaat , het klinkt iig veelbelovend!

Battle of Port Laguna was buiten de stunts in mijn ogen ook echt een saaie show, zeker om hem 4 seizoenen lang te draaien.

Dit klinkt veel beter, en de maquette van het decor ziet er ook mooi uit, maar of dit de beste parkshow in Nederland gaat zijn weet ik nu net ook weer niet.

Uniek is het voor Nederland wel, maar dat is ook niet heel moeilijk, zoveel verschillende parken en shows zijn er niet.

Wat mij betreft beloofd het in ieder geval veel goeds!

R013 Ik vind Ravelijn meer een echte show dus daarom heb ik hem niet benoemd! maar Toverland bouwt elke keer goede shows die ze ook afbreken! en met al die effecten zeg ik al dat het een mooie en leuke show gaat worden!

JaylonToverlandgek Ik vond hem eigenlijk de eerste keer al saai 😅 het overdreven gepraat, vele Engels tussendoor en overduidelijke voice over gemixt met een nogal suffe verhaallijn maken hem voor mij niet de mooiste show die er te vinden is in Nederland. Ik zeg niet dat ze er nooit mee hadden moeten beginnen of dat hij echt slecht was, want als je er toevallig toch al zat was het geen straf om te moeten kijken (dat ontzettend hoge duiken was een van de enige dingen die er wel gaaf aan was).

Ben overigens zeer benieuwd naar deze nieuwe show. 10m3 water is natuurlijk niet niks en het decor ziet er net uit.
      Het duurde overigens veel te lang voordat ik doorhad dat dit nog niet de echte gebouwen maar een maquette was 😅 🤣

Ik heb de duikshow zelf altijd wel leuk gevonden (al mag het verhaal wat mij betreft wat minder cliché). En de kinderen in het gezelschap zaten elke keer weer ademloos te kijken, dus die doelgroep sprak het denk ik wel aan. Maar ik ben erg benieuwd naar deze nieuwe show. Als ik het zo lees wil Toverland het groots en spectaculair aanpakken, ik ben erg benieuwd of dat ze ook lukt.

Mooi decor, zeer benieuwd naar de bouw kwaliteit hiervan. Mooi dat Toverland weer investeert in een show, toch een mooie manier om als bezoeker je dag te verlengen.

Leuk nieuws, na 4 jaar een duikshow was het wel weer tijd voor een nieuwe show.

Ik vind het ongekend dat na de investering van het Winter event en de aankomende nieuwe attracties, nu ook nog wordt geïnvesteerd in een nieuwe groots opgezette parkshow. Volgens mij gaat het goed met Toverland! Mooi om te zien!

Ze blijven maar investeren daar in Sevenum. Mooie ontwikkeling, die past bij de strategie van het park de laatste tijd. Nu inderdaad hopen dat het verhaal iets minder cliché is als de andere shows die ze steeds opvoeren.

De opbouw is al begonnen in Port Laguna. De gebouwen worden op de ‘bouwplaats’ achter Port Laguna en naast Avalon voorbereid. Die zullen later waarschijnlijk in het decor worden geplaatst.

Cornelius Denk door alle evenementen en shows dit jaar dat ze samen met de 4 attracties en zork daarvoor hebben gekozen om dat nu te doen en later pas een nieuw themagebied! Nu hebben ze minder kosten met hopelijk een mooi eindresultaat

Ik vond de maquette wel aardig, maar ik had de indruk gekregen dat de gevels die nu al in het gebied te vinden zijn zouden worden doorgetrokken. Helaas blijft het bij een plat, tijdelijk decor. Maar desondanks klinkt dit als een leuke toevoeging!

Liampie Ik vond de maquette wel aardig, maar ik had de indruk gekregen dat de gevels die nu al in het gebied te vinden zijn zouden worden doorgetrokken. Helaas blijft het bij een plat, tijdelijk decor.

Ik denk dat dat vooral met kosten en tijd te maken heeft. Als het echt een uitbreiding op het gebied was, waar toevallig een show wordt opgevoerd, dan had de show ook niet al vanaf April opgevoerd kunnen worden i.v.m. funderingen en andere voorbereidingen.

Vandaag zijn ze flink bezig geweest aan het decor van de nieuwe parkshow Aqua Bellatores!