Gisteren in Plopsaland de Panne geweest.
Korte samenvatting:
• Slecht onderhoud.
• Dure Horeca en Merchandise
(5,50 voor een flesje water, 50 - 100 euro voor een Samson knuffel, 15 euro parkeren, entree ook rond de 45 euro)
• Slechte operations bij attracties, staat er 1 persoon te werken, sommige lopen hard waar ik erg respect voor heb, andere die lopen een stuk trager, bijvoorbeeld eerst tegen iedereen zeggen die een muts op heeft dat de muts af moet, daarna beugels sluiten en de hele trein weer aflopen om dat te controleren, daarna achtbaan lanceren. Ook gingen de attracties laat open, Ride to Hapiness en Anubis the Ride zouden open gaan om 12:30, maar tegen 12:50 ging het hek daadwerkelijk pas open. Bos van plop 11:30, 11:45 pas open…
• Onnodige reclame voor veel te dure auto’s? Er staan weet ik hoeveel bolides in het park waarmee ze ook nog een parade mee doen van welgeteld 2 auto’s en 1 carnavals skelter?
• Er zouden diverse meet en greets zijn met onder andere de kabouters van de TV en kabouter klus bij het Proximus theater, ik heb niemand gezien.
Ik ben er nu twee keer geweest, maar ik ben er eerlijk gezegd wel klaar mee… met dat parkeergeld wat er dagelijks binnen geharkt word kunnen ze de attracties ook wel een opknap beurt geven, schoonmaken, lampen maken en schilderen of iets dergelijks.
En waar ik wel duidelijk in wil zijn is dat dit park gewoon zoveel beter kan met simpele dingen, onderhouden en schoonmaken, kijk bijvoorbeeld naar de ballonnen attractie met een dichtgetimmerde middenton, dat ziet er niet zo netjes uit, in plaats daarvan een nette traanplaat maken in dezelfde kleur en die dan ook schoonhouden scheelt de helft…