Een laven/Anton Pieck darkride op die plek is iets waar fans al jaren om vragen, en daarom denk ik dan ook dat dit niet waar is. I like to be proven wrong, maar ik zie het, vooral met alle andere investeringen van het moment, niet gebeuren.
That being said wil ik nog even inhaken op het capaciteitsprobleem in Kaatsheuvel; je merkt vooral dat men de drukte niet aankan als attracties als de Tuffers, Halve Maen en kinderspoor lange rijen hebben. Dit soort attracties zouden ervoor moeten zorgen dat de grote attracties minder lange rijen hebben, maar omdat de Efteling al jaren weigerd om 'simpele' infills te bouwen blijft dit probleem terugkeren. Als ze echt iets in Efteling stijl willen kunnen ze zoals Disney zo'n Infill darkride bouwen (terugkomend op het pieck plein).
En ja, die 11% bebouwing bestaat, maar dat hebben ze zichzelf opgelegd en zouden ze ieder moment van kunnen afstappen. Uiteraard zou dat zonde zijn, maar als je weigert je capaciteit te verhogen zou je beter een lager maximum aantal gasten moeten hanteren.