De achtbaan "Curse of The Wolfman" - Mack Spinning Coaster is aan de testritten begonnen.
[2025] Universal Orlando bouwt 3e park: Epic Universe
Ziet er goed uit. Zo te zien een custom design voor de trein (niet een (semi)rond design a la Dwervelwind of Ride to Happiness, maar een compleet unieke trein op het spinning onderstel).
warempel, je hebt gelijk!
- Bijgewerkt
De grote video staat op YouTube. Wauw!
Ik krijg er wel Disney-esque gevoelens bij, ze werken ook heel hard op het gevoel en nostalgie. Maar dan op hun manier.
DaltonTerror episch!!!
Mooie video, dat belooft wat.
Hm, hoewel het natuurlijk tof is dat ze zo'n mooi schaalmodel hebben gebouwd, zien we in de video maar vreselijk weinig. Het is vooral een aaneenschakeling van beelden uit de bestaande parken, gemengd met wat CGI-shots van Starfall Racers, het hotel, en de portals. Maar verder? Mwoah, niks nieuws eigenlijks helaas... Ik had gehoopt iets overdonderends te zien of te weten te komen, maar vind de totale video behoorlijk tegenvallen.
Ja hallo, schitterend!
- Bijgewerkt
Schitterende portals. Ik ben nu echt enthousiast te worden om dit park te gaan bezoeken in 2025.
Wow, wow! Universal is echt mega grote stappen aan het zetten en komt toch wel heel dichtbij Disney zo. Laat dat Europees park maar komen.
Dutch23
Daarover (UK park) kwam ook nieuws naar buiten vandaag.
Degene uit de gemeente die hier verantwoordelijk voor is gaat elke maand met Universal om de tafel zitten om dit te bespreken.
Verder: ondanks dat er niks nieuws werd verteld, met dank aan Theme Park Stop. Wel heel gaaf nieuws dit
Dit ziet er allemaal geweldig uit. Veel wisten we al, maar ik krijg er nu wel wat meer een gevoel bij. Een beetje afgezaagd misschien, maar ik ben nu nog wel een stuk benieuwder geworden naar de grote attracties in het Monster- en in het Harry Potter gebied.
Florida was voor mij eigenlijk de enige bestemming voor een pretparkvakantie, maar dit park zorgt er nu wel voor dat het voor mij teveel wordt en ik vanaf 2025 wel een keuze ga maken welke parken ik wel en niet ga doen.
De parken in de nabije omgeving van Universal Epic Universe zullen nu wel wat nerveuze directieleden hebben.
We wisten al heel veel over dit park natuurlijk, maar als het echt zo gaat worden als in de clips dan kan het niet anders zijn dan dat het voor ons liefhebbers een interessante tijd gaat worden.
Want de buren zullen niet anders kunnen dan met een antwoord moeten komen.