Het toiletgebouw vind ik helaas niet echt geslaagd. Ze willen de illusie creëren dat er ooit een 2e verdieping op was, maar juist doordat deze illusie niet goed is uitgevoerd breekt het de illusie (voor mij) meer dan wat het goed maakt.
De muurtjes zijn gewoon véél te klein uitgewerkt waardoor het er lui uit ziet.. maar nog belangrijker: De vensterbanken liggen op de grond. Hadden die vensterbanken op de juiste hoogte gehangen en de theming met diezelfde hoogte verhoogd geweest, zou het wél volledig af zijn en goed uit zien.
Afgezien daarvan vind ik de thematiek en sfeer heel erg mooi. Ben benieuwd naar hoe alles er in het echt uit ziet, zeker in de avond.
Robkuh84 Ik ben bang dat het beperkt blijft tot licht en geluid, maar wat zou het gaaf zijn als ze de spiegels er ook bij betrekken.
Op zich zijn spiegels waar reclame achter zichtbaar is niets nieuws.. Vervang de reclame door een geest of iets dergelijks die af-en-toe zichtbaar word en je hebt een prima effect met lang beproefde techniek.