Philosopher De testritten voor deze nieuwe Intamin-achtbaan zijn begonnen. Maar het gaat niet altijd even goed.
Jay-RideMaster Bij de testritten van de Velocicoaster in Orlando is dit ook gebeurt. Je zou bijna denken dat ze het bewust doen😅.
Hjalmar Philosopher De testritten waren al een tijdje bezig, alleen in secties. Dit is een van de eerste keren dat ze alle secties achter elkaar hebben geplakt en de hele trein door de baan heen gaat. Moet wel zeggen dat ik eigenlijk meer geïnteresseerd ben in het draai mechaniek. Dat heb ik nog niet voorbij zien komen de laatste paar weken tijdens hun tests.
The_Bullgod Ze zijn nu aan het testen met spinning karren. https://www.instagram.com/reel/DRTIRJcCZUv/?igsh=NjU0Y3BsaTc4a2Fx
The_Bullgod Four iconic designs, one fast ride. The Mazda RX-7, Nissan Skyline GT-R, and Toyota Supra join the iconic Dodge Charger to complete the lineup for Fast & Furious: Hollywood Drift. Een eerste kijkje naar de 4 verschillende karren voor deze coaster.
Sjengske Gave trein inderdaad, lijkt erop alsof het wel voorgeprogrammeerd "driften" is niet zoals de Mack spinners.
Eftelflags Sjengske Volgens mij in verband met het geluid richting de studio gebouwen. Enige is dat het een lange trein is, maar capaciteit daardoor wat laag is. 16 mensen maar per trein...
Cornelius Eftelflags wel met dubbel instapstation. Wellicht nog losse load en unload, die setup heeft Tron met 14 persoonstreinen ook, en die instap is nog complexer dan deze. Ik zie ‘t wel goedkomen!
Hjalmar Ik vind het toch bijzonder dat die draai mechanisme in de treinen tot nu toe nooit echt consistent aan staan. Nu ook weer met testen, hier staat hij aan, maar er zijn ook al videos geweest zonder draaien en met mensen.
Ezra Hjalmar Ik dacht gelezen te hebben dat dit was omdat Universal graag alle storing-scenario's getest wilt hebben met eigen personeel terwijl er nog medewerkers van Intamin aanwezig zijn, geen idee of dat klopt verder.