Niek Een impressie van hoe het zou kunnen worden. (Lees ook even de beschrijving bij de video). Ik vind het vooral een heel goede poging!! 😎
Mark Ik word hier heel enthousiast van, goed gebruik maken van de berghelling. Echt iets unieks voor dit park.
Niek jos draaiende karretjes... beuh Semi-correct. Ja het draait, maar met het doel een driftende ervaring te creëren. En dat lijkt in deze video een mooi resultaat te leveren. Of het in de praktijk deze uitvoering gaat worden en bijpassende ervaring levert: dat moeten we nog zien natuurlijk.
ArcovandenBroek jos draaiende karretjes... beuh The Ride to Happiness niet gedaan? Van het draaien heb je totaal geen last, wat een topper! Deze baan ziet er heel gaaf uit, mooi gebruik van het landschap. Mooie uitbreiding welke het park zeker kan gebruiken.
ufx ArcovandenBroek The Ride to Happiness niet gedaan? Van het draaien heb je totaal geen last, wat een topper! Hoezo geen last? Die treinen draaien toch? Dat zal @jos bedoelen. Ik stap ook niet in iets wat snel of vaak ronddraait, ook al is het op vaste momenten.
R013 ArcovandenBroek Ik kan niet zo goed tegen draaibewegingen , ook op Happiness heb ik daar last van. Wel is het minder erg dan op bijvoorbeeld Dwervelwind , daar kom ik kotsmisselijk uit😂
jos ArcovandenBroek nog niet gedaan idd.. ik had meer gehoopt dat het een beetje een velocicoaster idee zou worden..
The_Bullgod De eerste trackdelen zijn geplaatst Bron: https://www.insideuniversal.net/2024/03/track-installation-begins-on-fast-furious-coaster-in-universal-studios-hollywood/
Njit The_Bullgod 2,5 jaar om een achtbaan te openen? Bijzonder... Enige wat ik me kan voorstellen dat ze alle aandacht in 2025 naar Epic Universe willen laten gaan.
CoasterBrabo Verdomme. Ik wilde een combireis Californië-Florida doen in 2025, niet in de laatste plaats vanwege deze coaster.
JerryBubbles Ik vond dit park al een heel leuke dag, en toen ik ging was Jurrasic world dicht en nintendo in constructie. Stiekem lijkt hollywood mij een topper van de universal parken? Vooral na deze achtbaan.