Nou afgelopen zaterdag zijn we voor het eerst in Hellendoorn geweest met de kinderen.
En ook mijn eerste ervaring met het park / screams.
Tegen 12uur a half 1 aangekomen op de parkeerplaats, welke al overvol was. Maar eenmaal in het park
weinig meer van te merken. Lekker vooraan begonnen met de oldtimer baan voor de jongste, al met al leuke attractie.
Attractie zat naast het Gouden paleis, waar om 13.00 de voorstelling begon van kareltje en jasmijn. Dus direct die voorstelling maar gedaan, welke leuk is voor jong en oud.
Door naar de monorail, zweefmolen en botsauto's, waar we overal relatief snel konden doorlopen.
Hooguit 5 minuten wachten.
Daarna de wildwaterval baan gedaan met zijn allen, hier natuurlijk wel iets langer wachten. Maar ook maximaal 15 minuten.
Hierna mocht ik eindelijk naar Belagos, verbaasde mij dat hier eigenlijk geen wachtrij was. Kon zo doorlopen, was net 1 iemand voor me.
Heerlijke achtbaan, niet heel lang. Maar verassend leuk.
Daarna verder het park rond gelopen en eigenlijk alles wel kunnen doen. Sommige attracties zelf meerdere malen.
Helaas geen ridderstrijd en ook geen donderstenen welke nog steeds gesloten was. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Rioolrat ook verassend leuk, jammer dat hier wel een wachtrij was van 45 minuten. Gelukkig mooi en droog weer gehad.
Buiten hadden ze een box staan, met een hartkloppend geluid. Dit was wel irritant als je hier zo lang naar moet luisteren. Hier hadden ze beter gewoon muziek kunnen doen.
Al snel was het 5uur, maar even buiten gegeten op het pleintje daar bij de rioolrat. Net voor de drukte aan.
Rustig gelopen en nog wat attracties meegenomen op weg naar de vuurwerkshow welke om kwart voor 7 begon.
Helaas was het nog niet donker genoeg, maar al met al een redelijke show. Had beter half uur later kunnen starten.
Wel fantastische overgang van heksendoorn naar screams. Waar "the killer" mooi stond af te tellen naar het begin van screams en daarna het alarm netals in de film "the purge"
Gelukkig was het nu wel donkergenoeg geworden en hebben we met de kinderen nog een keer het park rond gelopen.
Scare actors waren goed, voor zover ik kon noemen voor een eerste keer. Ze waren niet echt eng, maar zaten allemaal goed in hun rol.
Hadden wel wat meer mogen rondlopen, maar de meesten zaten denk ik in de spookhuizen.
De jongste van ons, totaal geen angst. Die vond het juist geweldig. Terwijl de oudsten snel naar huis wouden.
Al met al, geslaagde dag. Vond het park wel wat verouderd, maar heksendoorn / screams geslaagd event.
Vond het wel jammer dat je moet betalen voor de spookhuizen. Maar aangezien de kinderen het al eng genoeg vinden, deze ook niet gedaan.
Volgend jaar op naar Toverland