Er is hier niet echt veel om positief over te zijn.. die instagramvideo is echt tenenkrommend. Een ongeïnteresseerde stem die wat afleest, een irritant herhalend deuntje... dat deden ze bij Untamed toch pakken beter! Dit is gewoon slecht en iets wat ik van een lokaal pretpark verwacht, niet van een groep met meerdere pretparken.
Waar er met De Vliegende Hollander geschreeuwd werd dat er overal boot-structuren terug kwamen, is het hier gewoon letterlijk 1 en al autostrade die terugkomt. Ze hadden nog wat banden over van de kartbaan, wat vangrail en dan zeer felle kleuren golfplaten die heel snel gaan vergrauwen/vermossen. Weeral wat zeecontainers erbij...
Wat mij overigens nog het meest van al stoort (net zoals in de zero zone) is het gebruik van zwart/geel lint/markeringen en rood/witte markeringen als thematisatie. Die dingen worden internationaal gebruikt als afsluiting of aanduiding voor gevaar, die moet je niet gaan gebruiken als thematisatie (net zoals Heras-hekken, maar tjah). Dat kan gewoon echt tot gevaar leiden in situaties.
Het station ziet er in mijn ogen amper anders uit dan Oki Doki in Bobbejaanland, maar dan met gekleurde golfplaten en een gemetseld muurtje. Ook vermoed ik dat er wat meer hekwerk te zien gaat zijn dan op de concept arts zichtbaar is (ik kan mij moeilijk inbeelden dat de rails bloot toegankelijk zijn).
Als ik het moet vergelijken met Fun Pilot, is dit toch echt een paar niveautjes lager. Hoe stripped down en beperkt kan je een station maken...